Keitäs täällä lauantai aamua viettelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruttunokka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruttunokka

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
2 088
0
36
:wave: väsynyt ruttunokka. Olis tarpeen tehdä sessujen kaa vaikka lenkki, mutta hyviä tekosyitä kayttääkseni väsymys ja laiskotus vaivaa sekä ulkona oleva lumisade... :o Kertokaapa viisaamma, että milloin tulee KESÄ? :kieh:

Mä, enkä jaksa!!! |O

Ja toi Ihmisen Paras Ystäväkään ei hemmetti nouse mun kanssa, vaan valloitti mun tyynyn kun nousin ylös ja kaivautu peiton alle. :kieh: :kieh:

Kysyn vaan, ett mikähän virka silläkin muka oikein on?!! :headwall:

Ei jaksa ei. Onneksi on vapaa viikonloppu, eikä tarvii töissä ahertaa. Illallakin olis pitänyt mennä ylitöihin, kun pomo soitteli 50 min varoitusajalla :o mut empä menny, paha ihminen :headwall: Ukko läks äitinsä kanssa hautajaisiin ja mä kun alunperin ajattelin että tämä päivä olis mennyt näin: Pitkä ja piristävä lenkki koirien kanssa ja sitä ennen kaikki mahdolliset tekstiilit ulos tuulettuun (no kumpaakaan en nyt sitten tee, kun sataa lunta ) ja sitten olisin käynyt kaverin luona kylässä, mutta empä lähde sinnekkään, kun siellä vatsatauti. Että kerotkaapa nyt että miten tämä päivä kuluu? Tyttö on isällään ja mä hengailen äällä varmaan iltapäivään asti pyjamassa... Ärsyttävää tämmönen löllö-olo! :headwall:

Huomenta :wave: Just syötiin aamupala tytön kanssa ja se jähmetty nyt tuonne telsun ääreen. Mies vielä kuorsaa. Ulkoiluhommia olis tänään tiedossa; lupasin vielä likan luistelemaan sillä aikaa, ku mies menee kelkkaileen. Lunta tulee taas :)

Jaaha, kai sitä pitää poistua koneelta ja mennä puuhailemaan LASTEN KANSSA jotain... :kieh:

Pihalle mennään, että pikkujätkä nukkuis sitten paremmat päikkärit (jospa silloin karkaisin tänne vielä )... B)

:wave:

Yhteistyössä