Keinuhevonen etsinnässä! Apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elina"

Vieras
Olen etsiskellyt lapsilleni isohkoa, nättiä keinuhevosta, mutta turhaan. Ajattelin jo ettei niitä ole olemassakaan... Mutta nyt sit näin Martinan blogissa tälläsen:

Kasvohoitoa sekä Victorian ja keinuhevosen kohtaaminen! | Martina Aitolehden blogi

Tuo on siis hankittu lapsimessuilta, oisko kellään tietoa merkistä, valmistajasta tai jostain? Eikä sen olisi välttämättä oltava juuri tällainen, mutta tätä tyyliä etsin.

Olisin tosi kiitollinen vinkeistä! :)

Juu, olen marketissa nähnyt niitä pieniä, joissa on joku muistaakseni 15 kg kilraja...

haluisin just tommosen ison jota voi käyttää 6 vuotiaaksi, sanoi Esko Eerikäinen blogissaan :)

[QUOTE="Elina";23759787]Juu, olen marketissa nähnyt niitä pieniä, joissa on joku muistaakseni 15 kg kilraja...

haluisin just tommosen ison jota voi käyttää 6 vuotiaaksi, sanoi Esko Eerikäinen blogissaan :)[/QUOTE]

Ei voi olla 15 kg painoraja. Sehän menee rikki jo monelta 2-vuotiaaltakin. Kurkkaa sinne blogiin ja kysy, mistä se on ostettu?

Mun mielestä se painoraja oli niissä marketin keinuissa ihan naurettavan pieni, siis että meiän 4v ei enää ois voinu siinä (ainakaa kauaa) leikkiä. :/

Juu, ja Martinan blogii laitoin jo eilen kysymyksen, mutta ei näytä yleensä vastailleen kovin aktiivisesti...

4-vuotiaalle keinuheppa? Okei. Mä ostin meidän neidille vähän alle 1-vuotiaana keinuhepan, sellaisen Jukka -Tuotteen puisen hepan. Nyt hiukan yli kolmevuotiaana leikkii sillä ajoittain edelleen. Jotenkin tuntuu kuitenkin siltä, ettei ehkä kovin montaa vuotta enää jaksa hepalla keinua...

2- ja 4-vuotiaille sisaruksille olisi siis tulossa. :)

Puinenki on ihan hyvä vaihtoehto, mut niitä harvemmin tapaa missää ja ovat aika arvokkaita...
Muovinen ei oikein sytytä.

[QUOTE="Elina";23761505]2- ja 4-vuotiaille sisaruksille olisi siis tulossa. :)

Puinenki on ihan hyvä vaihtoehto, mut niitä harvemmin tapaa missää ja ovat aika arvokkaita...
Muovinen ei oikein sytytä.[/QUOTE]

Kirpalta löytää välillä hienoja, mut on tosin tuuripeliä.