Keinot loppu siitepölyallergian kanssa - viimeinen oljenkorsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen niin loppu tähä allergiaan! Vaikka räntää sataa, oireet eivät ole helpottaneet kuin vähän. Olen kokeillut akupunktiot ja lääkkeet. Nytkin ihan täydet annostukset lääkkeitä. Väsyttää.

Nyt heräsi pieni toivo, törmäsin tällaisen Eroon oireista -kurssiin. www.eroonoireista.fi

Onko teistä kellään kokemusta vastaavista? Ajattelin kokeilla.

Älä hemmetissä mihkään huuhaakursseihin hassahda!

Tää kevät on karmea. Mulla valuu nokka triplalääkityksestä huolimtta. Enkä varmasti aloittanut lääkitystä liian myöhään vaan pölyjä on vain enemmän kuin mun elinaikanani milloinkaan!

Jos oltais fiksuja, varattaisiin aika lääkäriin ja aloitettaisiin siedätyshoito ajoissa ensi kesää ajatellen.

Uskomatonta, kuinka jotkut ihmiset eivät tajua näiden tämän tyyppisten aloitusten olevan mainoksia, eli spämmiä, jonka tarkoituksena on saada ihmiset klikkaamaan ja joko ostamaan jotain tai tuomaan mainostuloja klikkauksilla.

Älkää helvetissä klikatko näitä linkkejä. Spämmereille toivon ja rukoilen kaikilta jumalilta ärhäkkää persesyöpää.

Tuolla kurssilla opit maalaamaan munan kuukautisverellä. Itse opin kyseisen taidon jo nuorena tyttönä, mutta jo sen aikaista poikaystävääni se kuvotti. Ja pesulle mennessään hän tosin sotki munasta tippuvalla verellään kerran meidän matonkin. En suosittele, eikä auta heinänuhaan.

Yhteistyössä