Keinot keksivä hätä

Loikoilen vanhempieni vierashuoneen sängyllä. Olen täällä parin kolmen päivän lomalla ja nautin vapaasta ja rauhasta heidän kesähuvilallaan.

Tänään sataa. Äiti istuu olohuoneen puolella ja katsoo jotain vanhaa suomifilmiä. Isä nukkuu saman huoneen sohvalla. Olohuoneen ja pienen vierashuoneen välissä jossa loikoilen ei ole ovea, on vaan paksuhko, viininpunainen kangasverho riippumassa oviaukon suojana. Minulla on ollut läppäri mukanani sängyllä ja olen kirjoitellut omaksi ilokseni seksipitoista tarinaa. Jo kirjoittaminen on saanut minut kostumaan. Kun luen läpi kirjoitustani, niin kiihotun ihan kunnolla. Pujotan päältäni kostuneet pikkarini ja työnnän yhden sormen sisääni. Litisevän märkää! Oikeastaan haluan nyt riisua hameeni, levittää kunnolla reiteni ja ruveta masturboimaan. Vahinko vaan, ettei minulla ole mukanani mitään leikkiin sopivaa lelua tai vehjettä. En myöskään voi paljastaa itseäni liikaa, sillä äidillä on outo tapa silloin tällöin yllättäen kurkistaa verhon takaa kysyen esimerkiksi haluankohan hieman kahvia tai hedelmän, tai ehkä jäätelöä. Itseäni ei huvita antaa hänelle vahingossa tilaisuutta katsoa suoraan märkään, avonaiseen pilluuni, enkä varsinkaan hänen näkevän kun työnnän jotain vierasta asiaa edestakaisin sisääni ja ulos. Mutta onhan minulla pitkä kotiasuhame päälläni ja voin tehdä itselleni hyvää hienvaraisesti sen helman suojassa. On vaan kyse, että millä?

Tämä vierashuone on todella säästeliäästi kalustettu. Vuode ottaa suurimman tilan huoneesta ja pieni yhdistetty yö- ja kampauspöytä on tyhjä paitsi sen päällä olevaa piianpeiliä. Siis peili puukehyksin ja pieni vetolaatikko sen alla. Mieleeni tuli, että mitähän palvelustytöt muuta peilasivat aikoinaan kuin kasvojaan. Laittoivatko he salaa joskus peilin jalkojensa väliin ja katsoivat syliään. Itse rakastan katsella itseäni sillä tavalla. Rakastan asetella peiliä niin, että näen kaiken kunnolla. Katselen miten käteni hitaasti liikkuu alas auringonruskettamaa vatsaani hipaisten napaani. Miten käsi saavuttaa lyhyeksi leikatun ja muotoillun karvoituksen häpykummulla ja sormet kutittavat karvoitusta. Se mielihyvä jonka saan kun levitän jalkojani ja tunnustelen ajeltua syliä on ihana. Se ei ole niin erikoisen näköinen kun häpyhuulet ovat tiiviisti yhdessä ja piiloittavat kaiken salaisuuden. Mutta kun hitaasti vedän sormea häpyhuulien reunaa, ja tunnen kosteuden sormenpäässäni ja sitten hitaasti avaan sormin häpyhuulet… Tuo pehmeä ruusuinen ihanuus! Se kimaltelee märkyydessään ja aukko syvemmällä on kutsuvasti hieman avoinna ja on pakko työntää sinne sormi tai kaksi. Tunnustella lämpimiä lihaksia sieltä syvältä ja puristaa niitä vasten sormia. Ja sitten klitoris, se ruusunpunainen helmi, miten voi olla sitä hyväilemättä. Niin ihanalle se tuntuu ja mielettömän kutsuvana kaikki on. Istun joskus kotonani pillu avoinna ja käsipeilin varsi työnnettynä sisääni. Näen peilistä miten sylin lihakset liikkuu . Näen vatsani hengästyneet liikkeet ja kun hieman kumarrun, näen kasvojeni kiihkon.

Mutta ei tänään. Nyt ei tee mieli maata ja katsella peilistä pilluani. Ja jos vaikka äitini päähän pälkähtäisi pistää päänsä oviverhon takaa. Voi taivas, ei! Katselen ympärilleni löytääkseni jotain käyttökelpoista jolla saisin täytettyä sykkivän sylini. Ei näy kynttilää, ei hedelmäkoria jossa banaani, ei pulloa tai edes paksua kynää. Tutkin laukkuni. Kirjoja, alusvaatteita, lehtiö ja muutama tavallinen kynä. Ja sitten, - deodoranttisuihkepullo! No suihketölkki on sitä lyhyempää laatua mutta on tukevan oloinen ja paksukin. Tulppa on ihanan pyöreämuotoinen ja sulava. Koukistan jalkani, mutta annan hameeni suojata sylini kuin esirippu. Jestas miten märkä olenkaan! Ihanaa! Maistan ja haistelen mehujani. Hieman hapan, mutta ei pahemman makuista. Pitäisi oikeastaan joskus maistaa oikein kiimaisen naisen makua eikä tyytyä vaan miehen roiskuvaan liemen makuun. Ajatushan saa minut oikein valumaan. Tämä on eräs fantasioistani ja aion sen tehdäkin, ehkä jo seuraavassa, tai sitä seuraavassa swinger weekendin tuoksinnassa. Katson kun toinen nainen onanoi ja lopuksi autan häntä saavuttamaan huipun. Se ajatus tuntuu käsittämättömän kuumottavalta. Jo se, että joku nainen katsoisi minua tuntuisi kiihottavalta. Haluankin ehdottomasti olla semmoisessa mukana.

Asetan suihkepullon kannen pilluani vasten. Se tuntuu suurelta ja paksulta, mutta minä olen märkä. Pienellä litsahduksella se tunkeutuu märkien häpyhuulten välistä sisään. Kuulen television äänen samanaikaisesti kun suihkepullo tunkeutuu syvyyksiin. Aluksi se hieman on ahtaan tuntuista, mutta pian kaikki sujuu liukkaasti sen upotessa pienen litinän kanssa syvemmälle. Työnnän niin syvälle kun vaan voin ja toivoisin sen pituuden olevan kaksinkertaisen. Mutta on kuitenkin ihanan tuntuista kun se on sisälläni. Puristelen pillulihaksiani sen ympäri. Varovasti ja kuin salaa pujotan käteni hameen vyötärön alta pillulleni. On tunne, etten juuri nyt välitä vaikka äiti kurkistaisi oviverhon takaa. Minun on ehdottomasti juuri nyt hyväiltävä myös klitoristani.

Otan esiin yhden lyhyen kynän jonka terä on suojattu tukevalla tulpallla. Kostutan ja voitelen sen pillumehullani. Työnnän kynän pyllyyni niin syvälle, että tulppa ottaa vastaan. Ihanaa, vaikka saisi kynä olla paksumpikin. Haluaisin mieluiten leikkiä väliaikaisilla leluillani ja vetää niitä ulos ja sisään, mutta se saattaa tuottaa niin huomiota herättävää ääntä, -oma ääntely ja litinä, että herättäisi kiinnostusta verhon takana. Saan siis tyytyä hitaasti keinuttamaan itseäni ja klitoriksen hellään hyväilyyn. Puristelen kovaa nänniä. Se on turvonnut, tumma ja kova nipukka. Kun puristan ja vääntelen sitä, niin tunnen säkenöivän tunteen etenevän siksakkia alas pilluun asti.

Filmi on televisiosta loppunut ja kuulen loppumusiikin. Otan sormeni pois piiloistaan ja oion hamettani ja painan pyllyäni vasten sänkyä painaakseni pienen tarvikkeeni syvemmälle sisään. Äiti kurkistaa verhon takaa. ”Haluatko kupposen kahvia”? Itse ajattelen vaan mille suihkepullo pillussani tuntuu ja miten kynä kiusottelee pyllyaukossani. ”Mielelläni kiitos”. Äiti jättää verhon sivuun mennessään keittiöön kahvin valmistukseen. Kun kuulen äidin touhuavan keittiössä, niin rohkenen antaa luvan etusormelleni luiskahdella klitorikseni tietämillä. Isä makaa sohvalla ja nukkuu, kuinkas muuten. Näen hänen päänsä, mutta hän vaan kuorsaa eikä havannoi missä käteni ja sormet seikkailevat. Sormet leikkivät klitoriksella, kutittavat ja härnäävät. En pysty tukahduttamaan huokumistani. Jos isä herää ja kääntää hiemankin päätään niin hän näkisi suoraan reisieni väliin. Olen näet vetänyt hameen ylös. Juuri nyt en välitä mistään mitään. Yhä nopeammin ja nopeammin sormeni ärsyttävät klitorista ja tunnen miten orgasmin ensi aallot vyöryvät kohti kohdetta ja tekevät tehtävänsä. ”Kahville”! Äänekäs äidin kehoitus saa isän kuorsauksen katkeamaan. Vedän hameen alas suojakseni ja puen pikkarit. Kahvi ja lämmitetyt kanelipullat tuoksuu. Pöytä on katettu kukkakoristeisin kupein. Istun pöydän ääreen ja annan suihkepullon ja kynän painua syvälle minuun pikkareiden alla ja hameen suojassa. Nauran ja juttelen, hieman vitsailen vanhempieni kanssa. Voisin istua tässä vaikka koko iltapäivän. Syli sykkii ihanasti.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Faina ja AinaAnnina

Yhteistyössä