keinohedelmöityksestä

• Viestiketjun aloittaja ulina
  • Ensimmäinen viesti
ulina
onko kellään yh-äipällä tai yleensä kellään tietoo tosta aiheesta... Voiks yh saada silleen lapsia lisää kun ed. lasten isä kuollut, tai muuta...Kertokaa please mulle tietoo aiheesta,onko kellään kokemusta tai mitkä kriteerit ja kaikkee.. Mulla on jo kolme todella rakasta lasta mut kuitenkin haluisin viel lisää...Itsekästä kai joitain ajatellen mut...

Minkä ikäisiä lapsesi ovat?

Itselläni on väliin ongelmia jaksamisessa kolmen lapsen kanssa vaikka ihan parisuhteessa elelen. Eli mietin, miten jaksaisit useamman lapsen kanssa. Samoin taloudellinen puoli arveluttaa, eli voitko tarjota lapsille hyvän elämän, harrastusmahdollisuuksia jne. jos lapsia on enemmän.

Ja riittääkö aikaisi kaikille?

Minusta nimittäin tuntuu, että se aika on meidän perheessä se kaikkein tiukin resurssi. Minulla on väliin tosi huono omatunto siitä, että minulla on liian vähän aikaa 9 v:lle, kun 2- ja 4-vuotiaat vievät ajan.

Keinohedelmöityshän on uuden lain mukaan mahdollinen myös yksinäisille naisille. Mutta en siitä tiedä sen enempää.

ulina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 08:50 poikia3 kirjoitti:
Minkä ikäisiä lapsesi ovat?

Itselläni on väliin ongelmia jaksamisessa kolmen lapsen kanssa vaikka ihan parisuhteessa elelen. Eli mietin, miten jaksaisit useamman lapsen kanssa. Samoin taloudellinen puoli arveluttaa, eli voitko tarjota lapsille hyvän elämän, harrastusmahdollisuuksia jne. jos lapsia on enemmän.

Ja riittääkö aikaisi kaikille?

Minusta nimittäin tuntuu, että se aika on meidän perheessä se kaikkein tiukin resurssi. Minulla on väliin tosi huono omatunto siitä, että minulla on liian vähän aikaa 9 v:lle, kun 2- ja 4-vuotiaat vievät ajan.

Keinohedelmöityshän on uuden lain mukaan mahdollinen myös yksinäisille naisille. Mutta en siitä tiedä sen enempää.
Lapsista yksi on yläasteella kaks aika pientä..Tottahan oon miettiny kaikki ja tiedän pärjääväni niin henkisesti kuin taloudellisesti..Aikakin riittää,se on vain järjestelykysymys..

Yhteistyössä