keiden palstalaisten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehdota
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kenenkään. En ole oikeastaan koskaan ollut kiinnostunut mistään blogista niin, että lukisin sitä säännöllisesti. Enemmänkin törmään johonkin blogiin google-haun kautta, jos etsin esim. jotain ruoka- tai neulontaohjetta tmv. Siltikään en ala mitään blogia seuraamaan.

BootyPeppin. Kuopus toi joulunpyhinä vanhan läppärini sairaalaan ja entinen työkaverini lainaksi mokkulan. Letkujen keskeltä pystyin liikuttamaan vain oikeaa kättäni ja sitäkin vain vähän. Läppärin selaimen suosikeissa oli Bootyn blogi ja siitä tuli mulle henkireikä ankeaan ja kivuliaaseen sairaalasängyssä makaamiseen. Voisi oikeastaan sanoa, että Bootyn blogi piti mut järjissäni, kiinni elämän jatkumisessa ja esti mua masentumasta. Olen jatkanut blogin lukemista sairaalasta pääsyn jälkeenkin.

On hieman toistakymmentä muutakin palstalaisten blogia, joita seuraan. Olen poiminut ne näistä "mainosta omaa blogiasi" -ketjuista, mutta enhän mä ole laittanut ylös, kenen palstalaisen blogi mikäkin on :D Ja sitten on Huspati Hutan blogi, tosin hän ei pahemmin nykyisin palstaile. Siinä koukuttaa ruokaohjeet ja upeat kuvat. Ja mikä koukuttaa noissa muissa...en mä osaa sanoa. Kuvat ja sisältö varmaankin.

BootyPepin blogia ainakin, en muista onkohan muiden..siis on varmaan mut en muista/osaa yhdistää palstalaiseen.
Hassuja juttuja, hyviä uusia ideoita ja ne ruokakuvat :p

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä