Kehuuko miehesi koskaan ulkonäköäsi?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Jos kehuu niin miten? Entä osoittaako tykkäävänsä?

Tuli vaan mieleen kun mies ei oikeastaan koskaan kehu ulkonäköäni, joskus on sanonut että olen kaunein vaimo mitä heidän kaveripiirissään on. Myöskään ei hellyyttä osoita kuin satunnaisilla halauksilla tai suukolla. Tykkäisin illalla käpertyä kainaloon ja olla vaan mutta tuollainen kainaloon käpertyminen meinaa miehelle vaan seksiä. Jos hän ottaa lähelle niin aina on mielessä vaan seksi. :/
 
ap
kehuu aina välillä. sukottelee,halii ja pääsen kainaloon. hellyys ei tarkoita meillä seksiä. nukutaan sylikkäin. (yhdessä kuusi vuotta,jos joku sanoo,että kuherruskuukausi)
 
rupsu
Ei kai ulkonäön kehuminen hellyyttä ole? Jos ukkosi tykkäisi sinusta vain ulkonäön takia, ei kovin hyvin menisi, koska muutaman vuoden päästä kuitenkin rupsahdat.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kehuu aina välillä. sukottelee,halii ja pääsen kainaloon. hellyys ei tarkoita meillä seksiä. nukutaan sylikkäin. (yhdessä kuusi vuotta,jos joku sanoo,että kuherruskuukausi)
oho en siis ole ap tui vahingossa
 
kyl maar
Kyllä, muistaa aina kehua ja ihastella vilpittömästi, kun olen esim. lähdössä baariin tälläytyneenä tai vaikka juuri suihkusta tulleena. Osaa kehua sopivissa paikoissa ja osoittaa hellyyttä ilman taka-ajatuksia aina, kun nähdään työpäivän jälkeen ja muutenkin. Ikinä ei ole sanonut mulle pahasti tai loukannut.
 
vieras
kyllä meillä halitaan ja suukotellaanki ,välillä enemmän ja välillä vähemmän mut tuota kehumista ei oikeen koskaan...miehen puolelta.Kyllähän hän sanoo kaikilla lempinimillä mut ei koskaan kehu kauniiksi(joten en sitten varmaan ees ole) tai seksikkääksi(tosin en tunne itteeni sellaiseksi joten..) mut muutenkin se on tosi kiven alla et kehuis.Ite kerron miehelle et on komee ja seksikäs ym.et muilla ei niin komeeta miestä meijän kaveripiireistä löydy.
Kyl me nukutaan lusikassa ja kaikkea mut tosiaan ei se kyl koskaan oikeen kehu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No oletko ap hyvän näköinen?
Minulla on heikko itsetunto joten olen huono itsestäni mitään sanomaan. Mutta en kai ihan rumimmasta päästäkään ole. :ashamed: Ja kun itse koen itseni "ei-viehättäväksi", tuntuu meikkaaminen, ym. jotenkin ihan turhalta. Tupla :ashamed:

 
miä kans!
Voi, en olekkaan yksin!! Muakaan ei kehuta! Sit jos mainitsen asiasta niin vastaus on että, olen mä sua kehunut, kysyn sit että milloin ja millä tavalla niin sit on pitkään hiljaa tai sanoo että kyl mä sua kehuin viimeviikolla kun teit hyvää ruokaa... Ja sit mä en enää kehtaa sanoa että olis kiva jos joskus kehuttais mun ulkonäköä. Miehen halauskin on sellanen "halataan nyt kun on pakko", mies taipuu taaksepäin eikä halaa, on vähän semmonen selkään taputtelu halaus.. ÄRSYTTÄVÄÄ!!
 

Yhteistyössä