Kehutaan miehiämme? ~Hyvän Mielen ketju~

Aina löytyy aiheita mistä valittaa ja ukon naama voi ottaa ohimoon oikein urakalla, mutta löytyykö mitään hyvää siitä Mörököllistä joka mahdollisesti tuntuu vain makoilevan sohvalla päivät pitkät?

Minä aloitan:
Ukko on ihana, kun se huomaa mun kiukuttelun keskeltä perimmäisen tarkoituksen olevan, etten ole saanut tarpeeksi huomiota ja korjaa asian yleensä lähes välittömästi :heart:
 
Mama the strange
Minun miehestä löytyy niin paljon hyvää sanottavaa, etten taida kaikkea jaksaa luetella..

Mies on empaattinen, huomaavainen, viisas, ihana isäpuoli, tekee kotitöitä pyytämättä, osaa laittaa ruokaa, ei petä, ei juurikaan juo, eikä ole muitakaan riippuvuuksia, ei puhu muista pahaa selän takana..... Onhan noita.
 
Vastuullinen, huumorintajuinen, seksuaalisesti kanssani yhteensopiva, älykäs, samantyyppiset arvot ja mielenkiinnon kohteet kuin itsellänikin.
Nuo nyt ainakin.
Vähän jos miettisi niin lisääkin kehumista varmasti keksisi.
 
"-nasutin-"
Mieheni korjaa (ilman nalkuttamista) astiansa/pyykkinsä pois. Jää nurisematta ja mielellään hoitamaan työpäivän jälkeen lapsia, että minä pääsen lenkille/harrastukseen tahi kauppaan. :D

Ihaninta siinä on se yllätyksellisyys, josta saan nauttia vielä kymmenekin vuoden yhdessä olon jälkeen. Niin ja se kuinka hän aina mun poissa ollessa nyhrää ja närhää kaikkea pientä kuntoon, jonka itse huomaa ehkä vasta muutaman päivän jälkeen, et ai tuokin on korjattu.
 
"Miimikko"
Mun mies on taitava, remontti ku remontti onnistuu, ollaan säästetty tuhansia euroja kun hän tekee itse. Edellisen talomme remppasi ja myytiin se huikealla voitolla, joten nyt meillä on 250 000 euron talo mutta 150 000 lainaa :)
 
minun miekkoseni on IHQ... viime yönä hoiti lasta ja sain alkuyön nukkua, pidempään kuin koskaan aikaisemmin... hoitaa kotihommat mallikkaasti ja seksikin sujuu, kunhan sille löytyis aikaa 2kk tenavan huollon lomassa... ei ole ulkonäöllä pilattu, mutta ei tarvitsekaan, mä hoidan sen kauneuspuolen täs perheessä ;)
 
.
Mieheni siivoaa ja puunaa, tiskaa ja pesee pyykkiä oma-aloitteisesti. Nauttii siististä kodista ja tekee sen eteen paljon töitä. On luotettava ja taloudellinen, järkevä ja huumorintajuinen. Pitää itsensä hyvässä kunnossa ja huolehtii vaimonkin lenkille lähdöstä. Hoitaa lapset kun olen iltatöissä, käy niiden kanssa pihalla, huoltaa pyörät ja potkulaudat ja pitää auton tiptop-kunnossa. Parempipalkkaisena huolehtii enimmistä menoista, hoitaa pääasiassa kaupassa käynnit ja säästää mulle kenkärahaa kesälomareissua varten!
 
"Helmi S"
Jos haluan pudottaa painoa, niin mies tulee automaattisesti tueksi ja noudattaa samaa ruokavaliota.
Jaksaa kehua mun ruokia, huomioi mun tekemät kotityöt ja tekee osansa töiden jälkeen.
Mies arvostaa mua, on vastuullinen, hyvä isä, ihana. <3
 
"Anne"
Sen verran on ihana mies ja lyhyen (1,5v) aikaa oltu yhdessä, että on vaikeampi keksiä mitään pahaa sanottavaa.
On kiltti ja auttavainen. Likapyykin viemisestä, tiskaamisesta tms pikkuaskareista ei ole tarvinnut koskaan sanoa mitään. Oma-aloitteinen. Hassu ja huumorintajuinen. On hyvä sängyssä ja huomio minut. Peittelee minut aamuisin kun lähtee töihin, taputtaa pyllylle ohi mennessään, suutelee niskaan jos keitän kahvia/laitan ruokaa/tiskaan tms, yllättää positiivisesti silloin tällöin. Turvallinen, luotettava.
:heart:
 
"Kirsi"
Mieheni siivoaa ja puunaa, tiskaa ja pesee pyykkiä oma-aloitteisesti. Nauttii siististä kodista ja tekee sen eteen paljon töitä. On luotettava ja taloudellinen, järkevä ja huumorintajuinen. Pitää itsensä hyvässä kunnossa ja huolehtii vaimonkin lenkille lähdöstä. Hoitaa lapset kun olen iltatöissä, käy niiden kanssa pihalla, huoltaa pyörät ja potkulaudat ja pitää auton tiptop-kunnossa. Parempipalkkaisena huolehtii enimmistä menoista, hoitaa pääasiassa kaupassa käynnit ja säästää mulle kenkärahaa kesälomareissua varten!
Meillä on samanlaiset ihanat miehet=)=)
 
Mieheni on ihana, kun hän jaksaa minun huonot päivänikin ja voin luottaa häneen. Hän tekee yhtä lailla kotitöitä kuin minäkin, siivoamisessa hän on jopa aktiivisempi. Vaikka harvoin sanoo rakastavansa minua, mutta sitä enemmänkin käyttäytymisellään osoittaa sen, vaikka en aina hoksaa sitä. Hän tulee hyvin toimeen vanhempieni kanssa, varsinkin isäni, joka ei ole helpoimmasta päästä. Ja auttaa vanhempiani erilaisissa ongelmissa, mm. kokosi isälleni paremman koneen, kun edellinen veteli viimeisiään. Hän on paras mies minulle. :heart:
 
Mieheni on ihana, jaksaa kantaa vastuun tasapuolisesti kanssani lapsista, vaikka hänellä onkin aika rankka duuni ja pitkät työpäivät.
Jaksaa valvoa vuorotellen kuopuksen kanssa, joka ei osaa nukkua öitään.
Ymmärtää, että vaikka olenkin kotiäiti, en minäkään jaksa tunnin yöunilla hoitaa kotia ja lapsia.
Tällä hetkellä tämä on suurin kiitoksen aihe (muiden pienten juttujen lisäksi tietty).
 
"vieras"
-Vastuullinen
-Rehellinen
-Jalat maassa
-Raitis
-Urheilullinen
-Komea :heart:
-huomaavainen
-hellä
ymmärtäväinen
-jaksaa aina kuunnella mua,kitisin sitten mistä asiasta tahansa =)

Mualiman ihanin :)
 
Mun mies on vähän laihduttanut, veikkei se mikään pullea ole ollutkaan. Tykkään sen kropasta kovasti. Sillä on ihana hymy. Se on tosi ahkera ja sillä on hyvä sydän. Se on ihana, kun se ottaa muidenkin lapsia syliin ja tykkää lapsista. Sillä on ihanat korvat.:heart:
Se miettii aina mun ja lasten kannalta, miten ois hyvä. Se järjestää mulle kivoja yllätyksiä. Se on hauska. Se on aina valmis auttamaan muita ihmisiä. Se tekee hyvää ruokaa ja maailman parasta täytekakkua.

Aina jaksaa kehua ja kannustaa ja sanoa, että rakastaa mua. Sellanen on mulle tosi tärkeetä.
 
Viimeksi muokattu:
Maailman paras kokki, siisti mies joka huolehtii osaltaan myös kodinhoitamisesta, pyykistä, siivouksesta jne. Maailman paras ja huolehtivaisin isä. Upea rakastaja :D Ossaa aina lohduttaa minua ja saa minun pahan mielen pois, halaa ja pussaa, puhuakki ossaa sillon ko aihetta on. Huumorintaju on loistava, saattaa ihan muuten vain tuoda kukkia ja yllättää muutenki monilla tavoin keskellä arkea.
Kaikista ihaninta siinä miehessä on se, että se on seisonu minun vierellä ja tukenu minua vaikeina aikoina, mm minun päihdeongelma ja vakavat sairastelut. Tiiän että moni muu mies ois ottanu ja lähteny, mut tämä yksilö vannoo rakkauttansa ja on seisonu vahvana kuin vuori ja pitäny minut jaloillaan. Tiiän myöski että voin jatkossaki luottaa siihen.
 

Yhteistyössä