Kehukaa mulle hormoonikierukkaa...!

Olin hakemassa lääkäriltä sterilisaatioon lähetettä ja hän suositteli horm.kierukkaa, vuodot vähenee yms.
Onko kokemuksia?
Otin kyllä positiivisesti vastaan hänen ehdotuksen, nukutus ei kinnosta, jos pitkäaikainen ja luotettava ehkäisy löytyy muutenkin.
Olen 33v ja lapsia jo viisi, joten niitä tule enää.
Iltatähtikin on jo tehty.. ;)
 
LOISTOVÄRKKI! Hyvä ja halpa. Oikeasti on halpa jos lasket mitä tekee kuukautta kohti ja vertaa mitä pillerit maksaa. Kotimainen tuote.

Alkuun tuli asennusvuotoa, semmosta aika vähäistä, mutta kesti useanmman viikon. Sitten kierto säännöllistyi vajaaseen neljään viikkoon, mutta väheni selvästi. Noin puolentoista vuoden kuluttua asennuksesta vuodot on jääneet jokseenkin kokonaan pois. JOskus voi huomata, et joku viiru jääpaperiin kun käy vessassa.
Vielä kun hankin kuukupin samaan aikaan, niin olin vielä tyytyväisempi.

Ei mitään pahaa sanottavaa. :D
 
minulle laitettiin horm.kierukka viime keväänä... pientä tiputtelua oli n.6viikon välein parina päivänä (selvisi siis pikkuhousunsuojillakin), nyt viimeiset tiputtelut olleet reilut 2kk sitten.... =) todella tyytyväinen olen ollut.... niin juu ja kktis kivut jäivät kokonaan pois.... =)
kyllä suositella voin.... :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
LOISTOVÄRKKI! Hyvä ja halpa. Oikeasti on halpa jos lasket mitä tekee kuukautta kohti ja vertaa mitä pillerit maksaa. Kotimainen tuote.

Alkuun tuli asennusvuotoa, semmosta aika vähäistä, mutta kesti useanmman viikon. Sitten kierto säännöllistyi vajaaseen neljään viikkoon, mutta väheni selvästi. Noin puolentoista vuoden kuluttua asennuksesta vuodot on jääneet jokseenkin kokonaan pois. JOskus voi huomata, et joku viiru jääpaperiin kun käy vessassa.
Vielä kun hankin kuukupin samaan aikaan, niin olin vielä tyytyväisempi.

Ei mitään pahaa sanottavaa. :D


Ihan samaa mieltä. Ekat menkat jo ihan onnettomat, ei kipuja eikä jomotuksia.
 
Haloo
Alkuperäinen kirjoittaja millinen:
Olin hakemassa lääkäriltä sterilisaatioon lähetettä ja hän suositteli horm.kierukkaa, vuodot vähenee yms.
Onko kokemuksia?
Otin kyllä positiivisesti vastaan hänen ehdotuksen, nukutus ei kinnosta, jos pitkäaikainen ja luotettava ehkäisy löytyy muutenkin.
Olen 33v ja lapsia jo viisi, joten niitä tule enää.
Iltatähtikin on jo tehty.. ;)
Ei kun suoraan sterilisaatio. Nukutus on vaan kevyt, ei ongelmaa!!
 
ei ikinä enää!!
viime keväänä laitettiin, koko kesän tiputteli ja kun tiputtelu loppui räjähti naama kukkimaan. siis aivan helvetillinen akne, ei edes murrosiässä ollut naama näin kauhea. :( sain 2 kuukauden lääkekuurin akneen, ei mitään vaikutusta ja nyt sain onneksi parin viikon päähän poistoajan. nähtäväksi jää, miten pysyvät arvet ja jäljet naamaan jää ja loppuuko tää akne edes siihen kierukan poistoon. ei ikinä mulle enää moista paholaisen keksintöä! :'(
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä enää!!:
viime keväänä laitettiin, koko kesän tiputteli ja kun tiputtelu loppui räjähti naama kukkimaan. siis aivan helvetillinen akne, ei edes murrosiässä ollut naama näin kauhea. :( sain 2 kuukauden lääkekuurin akneen, ei mitään vaikutusta ja nyt sain onneksi parin viikon päähän poistoajan. nähtäväksi jää, miten pysyvät arvet ja jäljet naamaan jää ja loppuuko tää akne edes siihen kierukan poistoon. ei ikinä mulle enää moista paholaisen keksintöä! :'(

hyi sua; ap pyysi positiivista kerrottavaa ko kapistuksesta ;)
 
että tämmöstä
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja millinen:
Olin hakemassa lääkäriltä sterilisaatioon lähetettä ja hän suositteli horm.kierukkaa, vuodot vähenee yms.
Onko kokemuksia?
Otin kyllä positiivisesti vastaan hänen ehdotuksen, nukutus ei kinnosta, jos pitkäaikainen ja luotettava ehkäisy löytyy muutenkin.
Olen 33v ja lapsia jo viisi, joten niitä tule enää.
Iltatähtikin on jo tehty.. ;)
Ei kun suoraan sterilisaatio. Nukutus on vaan kevyt, ei ongelmaa!!


siis eihän noi sulje pois toisiaan.... sterilisaatio monesti LISÄÄ vuotoa ja kk kipuja, mutta on myös osittainen ehkäisykeino. Kierukka auttaa taas noihin pms oireisiin, vähentää vuotoa ja kipuja. Ja on lisäehkäisynä ok.
Mua ei muuten nukutettu sterilisaatiota varten, annettiin puudutus selkään vaan.
 

Yhteistyössä