Kehtaisko soittaa lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Nyt viikkoja 20 ja risat, kivuttomia supistuksia ollut jo 1,5vk ja lääkäri tarkisti minut supistusten alettua ja totesi ettei ollut ainakaan vielä avautunut paikat. Nyt ollaan huomenna lähdössä reissuun ja aloin miettimään, että kehtaisko soittaa synnärille, jos ne tarkistais vielä tänään, että onko nuo supistukset avannu paikkoja, kun kuitenkin edellisestä käynnistä on yli viikko. Jännittää lähteä kauas kotoa, jos jotain sattuu :| Kehtaako vielä soittaa, vai lähdenkö hyvillä mielin reissuun?

mie
hmm... no mie en soittais.mulla ollut kivuttomia jajoskus kipeitä supistuksia molemmissa raskauksissa noistaviikoista lähtien viimeistään eikä oo ennen aikojaan tulleet ulos. luulen et no hätä, mut tietenkin oman mielenrauhasi vuoksi voit soittaa, itse itsesi parhaiten tunnet

Jos oikein kovasti epäilyttää, niin ainahan voit soittaa ja kysästä mielipidettä. Jos haluaa pelata varman päälle, niin kannattaa varmaan käydä näytillä. Voihan ne toki olla vaan harkkasuppareitakin, mutta ainahan kannattaa varmistaa kun on noinkin tärkeästä asiasta kyse kuin pienen elämästä ja sen mahdollisimman hyvästä alusta.

~
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Lähe vaan, mut ota rauhallisesti.Kylhän sä reissussaki lääkäriin pääset jos tarvis.Yleensä noi kivuttomat supparit ei saa mitään aikaseks.
Näin mullekin sanottiin, ettei ne kivuttomat mitään paikkoja avaa. Sitten jos kivuliaita alkaa tuleen ni sitten tilanne voi muuttua. Iisisti vaan!

mie
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
hmm... no mie en soittais.mulla ollut kivuttomia jajoskus kipeitä supistuksia molemmissa raskauksissa noistaviikoista lähtien viimeistään eikä oo ennen aikojaan tulleet ulos. luulen et no hätä, mut tietenkin oman mielenrauhasi vuoksi voit soittaa, itse itsesi parhaiten tunnet
nii ja piti lisätä että koita ottaa rauhallisesti. älä rasita itseäsi liikaa niin fyysisesti kuin henkisestikään. =)

Ap
Mutta kun nämä ei oo mitään muutaman minuutin kestäviä suppareita, vaan jatkuu jopa 10h, nyt on supistanut jo 8h putkeen, eikä hellitä ollenkaan :| Eipä nuo hetkelliset supparit haittaisi, mutta kun nämä jatkuu näin kauan helpottamatta ollenkaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko tuollaiset supistukset silti ok?
Otettiinko sulta mitään näytteitä kun viimeks kävit?
Jos voisitte sen verran viivästyttää matkaan lähtöä, et kävisit aamulla näytillä ja pyytäsit et ottasivat näytteet.Sul voi olla jokin tulehdus joka tollasta aiheuttaa.
Näytteet on otettu ja niissä kaikki oli ok, eli minkään ei pitäis aiheuttaa noita supistuksia...

juu
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mutta kun nämä ei oo mitään muutaman minuutin kestäviä suppareita, vaan jatkuu jopa 10h, nyt on supistanut jo 8h putkeen, eikä hellitä ollenkaan :| Eipä nuo hetkelliset supparit haittaisi, mutta kun nämä jatkuu näin kauan helpottamatta ollenkaan.
Ei supistus kyllä kestä 10h yhteen menoon..

Tiheän palstailun kausi
Mulla saattoi olla kivuttomia suppareita esim. koko päivän (ei tosin noilla viikoilla). Eivät avanneet paikkoja milliäkään. Kivuliaita niistä tuli vasta kahdeksan tunnin aikana.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ei supistus kyllä kestä 10h yhteen menoon..
Koko alavatsa menee ihan kovaksi ja on sellainen "kiristävä tunne" koko ajan, eli mitä sitten jos ei supistuksia.

Yhteistyössä