No eihän se ole, mutta silti en lähtisi sokkotreffeille, jos en edes tiedä kuinka paljon se sille toiselle merkkaa.Totta hitossa.
Mä olen ruma ja paksu, mut so fucking what? Ei ulkonäkö ole ainoa asia, joka maailmassa merkkaa.
siis voi sua, millaisessa seurassa liikut. itse en todellakaan ole mikään kaunotar, muttei kukaan koskaan ole sanonut rumaksi vaikka olen jo keski-ikäinen.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26229548:No eihän se ole, mutta silti en lähtisi sokkotreffeille, jos en edes tiedä kuinka paljon se sille toiselle merkkaa.
Ihan riittävästi olen kuullut muilta olevani ruma ja epäviehättävä, mieluiten menisin treffeille sellaisen ihmisen kanssa joka jo tietäisi miltä näytän, ja silti haluaisi tavata.
Ei mulla nyt mitään järjetöntä risupartaa kasva naamassa eikä ole ylimääräisiä jäseniä eikä varmaan suurin osa ihmisistä edes kiinnitä minuun mitään huomiota. Mutta ihan riittävän monta kertaa olen kuunnellut vieraampien ihmisten vittuilua ulkonäöstäni, en menisi ehdoin tahdoin sellaiseen tilanteeseen.
Voi olla että olet nähnyt kuvan, minäkin olen.Kui mä muistelisin, että oon yhden kerran nähny metsänpeitosta kuvan täällä, eikä hän todellakaan ollut mikään ruma.
Etkös sä ollut sellainen lyhyttukkainen blondi ainakin joskus? Nättihän sä olet.Kyl kai jos muuten haluis mennä.
Naama on kun riihipirulla ja kroppakaan ei ole missään 100 % iskussa, mut eiköhän mun kertakaikkisen kamala luonne peitä muut virheet.
oliko mies nähnyt sun kuvan?Mies oli tosi hyvännäköinen. Olin nähnytkin hänen kuvansa ennen treffejä. Ihan hyvin meni, oltiin pari tuntia kahvilla, mutta ko. mies kiinnosti mua lähinnä kaverimielessä. Olin pyöreä joo ja on mulla vieläkin ylimääräistä jäljellä.
Ja siehän oot hyvännäköinen mies, mikäli muistelen oikein kuvasi nähneenä täällä palstalla?Kehtaisin. Luulisi että sellainen jolle ulkonäkö merkitsee paljon välttelisi sokkotreffejä tai ainakin kyselisi kaverilta etukäteen kuvauksen.
Joo, niinhän se on. Tuntuu että täällä on rinta rottingilla menossa sokkotreffeille vain ne, jotka on palstalle laitettujen kuvien mukaan viehättäviä..Ja siehän oot hyvännäköinen mies, mikäli muistelen oikein kuvasi nähneenä täällä palstalla?