Kehtaisitko mennä sokkotroffeille ulkonäkösi puolesta? Jos olisit siis vapaa.

• Viestiketjun aloittaja "Banaani"
  • Ensimmäinen viesti
Kehtaisin. Kaippa siinä jotain tietoja ois kuitenki vaihdettu, tai joku jotain tiennyt, ettei ihan järkytyksiä tulis. Voisin kauhistua jos treffikumppani oliski mua vaikka 20 vanhempi tai nuorempi :D
20 vuotta vanhempi ei ole edes vielä paha. Olen tapaillut 15 vuotta itseäni vanhempaa miestä ja se oli ihan jees. 20 vuotta nuorempaa en ottaisi ikänä. En edes kahta vuotta nuorempaa.

"mamaa"
Tietysti. Tykkään itsestäni ja viihdyn nahoissani. Jos mies ei minusta tykkäisi, ihan mistä syystä tahansa, niin eipä siinä mitään. Ei kaikista voi tykätä kuitenkaan. Olen itse asiassa ollutkin sokkotreffeillä kerran, kemiat (luonne) eivät kohdanneet yhtään.

Olen kyllä edelleen ihan kaunis ja persoonallisen näköinen. Kroppa ei ole enää samassa kuosissa kuin parikymppisenä, mutta jos se siitä jäisi kiinni niin sellainen mies saisi mennäkin. Ei meillä olisi muutenkaan yhteistä tulevaisuutta. Ei mua kiinnosta uhrata 33 v. äitinä enää aikaa kroppaan niin paljon, että jaksaisin pitää mun sixpäckia yllä :D

Eevee
En kehtaisi. Itseluottamus miinuksen puolella. Kasvoista kai ihan nätti mutta ylimääräisiä kiloja n 20... Olen kyllä jo laihduttanut yli 40 kg ja siitä jäänyt valtavasti löysää nahkaa.

Pitäisi olla jotain todella spesiaalia että kehtaisin treffeille saatika vaatteet riisua toisen edessä.

Yhteistyössä