Kehtaisitko mennä sokkotroffeille ulkonäkösi puolesta? Jos olisit siis vapaa.

• Viestiketjun aloittaja "Banaani"
  • Ensimmäinen viesti
Totta hitossa.

Mä olen ruma ja paksu, mut so fucking what? Ei ulkonäkö ole ainoa asia, joka maailmassa merkkaa.
No eihän se ole, mutta silti en lähtisi sokkotreffeille, jos en edes tiedä kuinka paljon se sille toiselle merkkaa.

Ihan riittävästi olen kuullut muilta olevani ruma ja epäviehättävä, mieluiten menisin treffeille sellaisen ihmisen kanssa joka jo tietäisi miltä näytän, ja silti haluaisi tavata.

Ei mulla nyt mitään järjetöntä risupartaa kasva naamassa eikä ole ylimääräisiä jäseniä eikä varmaan suurin osa ihmisistä edes kiinnitä minuun mitään huomiota. Mutta ihan riittävän monta kertaa olen kuunnellut vieraampien ihmisten vittuilua ulkonäöstäni, en menisi ehdoin tahdoin sellaiseen tilanteeseen.

"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26229548:
No eihän se ole, mutta silti en lähtisi sokkotreffeille, jos en edes tiedä kuinka paljon se sille toiselle merkkaa.

Ihan riittävästi olen kuullut muilta olevani ruma ja epäviehättävä, mieluiten menisin treffeille sellaisen ihmisen kanssa joka jo tietäisi miltä näytän, ja silti haluaisi tavata.

Ei mulla nyt mitään järjetöntä risupartaa kasva naamassa eikä ole ylimääräisiä jäseniä eikä varmaan suurin osa ihmisistä edes kiinnitä minuun mitään huomiota. Mutta ihan riittävän monta kertaa olen kuunnellut vieraampien ihmisten vittuilua ulkonäöstäni, en menisi ehdoin tahdoin sellaiseen tilanteeseen.
siis voi sua, millaisessa seurassa liikut. itse en todellakaan ole mikään kaunotar, muttei kukaan koskaan ole sanonut rumaksi vaikka olen jo keski-ikäinen.
olen saanut kuulla kehuja vaikka tosiaan, kaikkea muuta kuin kaunis olen.
sinä varmaan olet oikeasti kaunis. älä usko ilkeämielisiä, kateellisia.

[QUOTE="minä";26229593]siis voi sua, millaisessa seurassa liikut. itse en todellakaan ole mikään kaunotar, muttei kukaan koskaan ole sanonut rumaksi vaikka olen jo keski-ikäinen.
olen saanut kuulla kehuja vaikka tosiaan, kaikkea muuta kuin kaunis olen.
sinä varmaan olet oikeasti kaunis. älä usko ilkeämielisiä, kateellisia.[/QUOTE]

Ei mun seurani minua pilkkaa :whistle: Se seura missä minä liikun, suhtautuu kyllä ihan normaalisti minuun.

ffs
Kui mä muistelisin, että oon yhden kerran nähny metsänpeitosta kuvan täällä, eikä hän todellakaan ollut mikään ruma.

Mut joo, mä en menis sokkotreffeille, ei oo mun juttu. Yhden kerran kokeilin ja lähdin sit salaa veke sieltä tapaamispaikastamme vessareissun varjolla. Enkä lähtenyt tyypi ulkonäön takia, se vaan oli ihan totaalipimeä tapaus...:D

"joo"
Kyllä kehtaisin, vaikka tiedän etten ihan kedon kaunein kukka olekaan.

Sitten mentäisiin itseluottamuksella. Olen erittäin sosiaalinen ja tiedän, että minuun on helppo ihastua. En kuitenkaan pidä tätä koskaan itsestäänselvyytenä, pyrin vain olemaan oma itseni jännityksestä tms. huolimatta. Ja siitä huolimatta, että en ole tällä hetkellä tyytyväinen vartalooni (ylipainon takia), mutta olen itselleni huomattavasti armollisempi kuin ennen.

"vieras"
[QUOTE="joo";26229916]Kyllä kehtaisin, vaikka tiedän etten ihan kedon kaunein kukka olekaan.

Sitten mentäisiin itseluottamuksella. Olen erittäin sosiaalinen ja tiedän, että minuun on helppo ihastua. En kuitenkaan pidä tätä koskaan itsestäänselvyytenä, pyrin vain olemaan oma itseni jännityksestä tms. huolimatta. Ja siitä huolimatta, että en ole tällä hetkellä tyytyväinen vartalooni (ylipainon takia), mutta olen itselleni huomattavasti armollisempi kuin ennen.[/QUOTE]

Minä en ole yhtään helposti ihastuttava, siitä huolimatta että olen itseni :D tai ehkä juuri siksi

"vieras"
Riippuu tietenkin siitä kuka ne sokkotreffit on järjestänyt, mutta yleensä olen kieltäytynyt ihan siksi, että pelkään sen vastapuolen olevan joku seinästä revästy, jolle minä olisin lottovoitto. Oma ulkonäköni kestäisi kyllä sokkotreffit vallan mainiosti.

"vieras"
Mä ihmettelen että mitä tekemistä ulkonäöllä on sen kanssa millainen ihminen olen?

Joo ehkä sokkotreffeillä ihastuu siihen pintapuoliseen kuvaan ihmisestä, mutta joka etsii sitä kaunista ulkonäköä ei sitten ole mua varten muutenkaan.

"vieras"
Mies oli tosi hyvännäköinen. :) Olin nähnytkin hänen kuvansa ennen treffejä. Ihan hyvin meni, oltiin pari tuntia kahvilla, mutta ko. mies kiinnosti mua lähinnä kaverimielessä. Olin pyöreä joo ja on mulla vieläkin ylimääräistä jäljellä.
oliko mies nähnyt sun kuvan?

itellä kun olis vähän sama tilanne ollut mutta kun mies ei heti kuvaa saanut musta ni suutahti kai...mulla kun oli vähän hajua siitä minkä näkönen se oli.

Yhteistyössä