Kehtaisitko mennä sokkotroffeille ulkonäkösi puolesta? Jos olisit siis vapaa.

• Viestiketjun aloittaja "Banaani"
  • Ensimmäinen viesti
"minna"
No mä kehtaisin mennä treffeille joo. Koen olevani kyllä siihen ihan tarpeeks hyvännäköinen. Mutta maha on menny rypylle raskauksien jälkeen, joten pidemmälle kenenkään miehen kanssa en kehtaisi mennä. Joten kunhan vaatteet sais pitää päällä niin kyllä kehtaisin :D

Riippuu kuka järjestäisi. Jos joku luotettu kaveri/ystävä, niin olettaisin tämän ottaneen huomioon makuasiat, mieltymykset ja osapuolten ulkonäköodotusket siinä määrin, ettei tarvitsisi pelätä treffikumppanin pettyvän pahasti.

No, oikeastaan muunlaisille sokkotreffeille en sitten lähtisikään.

"jojo"
Uskaltaisin mennä. En etsi miestä, joka on vailla elävää Barbieta, joten jos hän pettyy, niin so? Ei tule tuhlattua turhaa aikaa. Mutta en mä myöskään piileksisi kotonsa, ettei vain kukaan turhamo pääsisi pettymään.

Ulkonäköni ei ole huippuluokkaa, järki on.

järkivastaus
[QUOTE="jojo";26226419]Uskaltaisin mennä. En etsi miestä, joka on vailla elävää Barbieta, joten jos hän pettyy, niin so? Ei tule tuhlattua turhaa aikaa. Mutta en mä myöskään piileksisi kotonsa, ettei vain kukaan turhamo pääsisi pettymään.

Ulkonäköni ei ole huippuluokkaa, järki on.[/QUOTE]

Ketjun paras itsetunto ja järki! :flower:

Ainut järkevä vastaus.

Harmahtava
Kehtaisin, sillä kauneus on katsojan silmässä, minulla on siitä elävä esimerkki.

Ensimmäinen treffikumppanini oli todella säikähtyneen näköinen minut nähdessään, ja ihan vaikenana. Vähän ajan päästä hän saikin kakaistua että oli todella pettynyt ulkonäkööni, kun oli kuvitellut että olen kaunis. (juuri näin sanoi.)

Viikon päästä oli toiset sokkotreffit, ja reaktio oli aivan päinvastainen. Eli mies hullaantui minuun ensi silmäyksellä kuulemma, koska olin hänestä niin upea nainen.

Ja kuten arvata saattaa, mies nro 1 oli mitäänsanomattoman näköinen, todella iso vatsa ja vielä isompi nenä. Ja mies nro 2 oli todella komea. (mallitoimiston listoilla, ns. seniorimallina nykyään, 9 v. myöhemmin)

Seurustelimme mies nro 2:n kanssa 3 v. 2 kk, ja edelleen olemme hyviä ystäviä ja harrastuskavereita. :)

Niin ja mikä on totuus ulkonäköni suhteen- olen persoonallisen näköinen, en klassisen kaunis, ja se tiettävästi jakaa mielipiteet kahtia. Persoonallisen näköisestä joko tykkää tai ei tykkää, joten en vetänyt herneitä nekkuun tuon isomahan tyrmistyksen takia. :-D

"jaaha"
No todellakin, kahden lapsen jälkeen olen itsevarmempi ja kauniimpi, nuorempana olin hieman pullukka runotyttö, joten tänä päivnä kääntyy kyl miesten päitä kadulla, oon paljon kauniimpi ku nuorempana. Mut oon varattu hyvälle miehelle, joten ei tarvi sen kummemmin mitään itsetunnon nostatusta, tykkään näyttää kauniilta itseni vuoksi ja siksi, että on ihana ku nään iten oma mies mua katsoo, vaikka lähettyvillä olis paljonkin naisia, mä oon silti niihinkin verrattuna ältsyn nätti.

Yhteistyössä