Kehtaisitko anoa tunnin poissaoloa lapsellesi koulusta, syynä kampaajalla käynti?

• Viestiketjun aloittaja ei saa muina aikoina
  • Ensimmäinen viesti
Marja
Kyllä kehtaisin ja olen niin tehnytkin. Ei mitään ongelmia, ope ymmärsi. Joulujuhlat olivat silloin samalla viikolla ja nähtävästi openkin mielestä tytön tukka oli kuin "peltoruunalla" ja lupa heltisi helposti. Tyttö on kyllä tunnollinen oppilas ja pärjää hyvin koulussa, jospa sekin vaikutti. En mä tiedä...

Minusta siinä ei ole mitään vikaa, että asiallisesti pyytää lupaa vaikka tuollaista menoa varten, opehan sitten päättää antaako luvan. Ei sitten tarvi nolostella, että mentiin lääkäriin ja seuraavana päivänä on uusi siisti leikkaus hiuksissa. =)

Marja
Alkuperäinen kirjoittaja Marja:
Kyllä kehtaisin ja olen niin tehnytkin. Ei mitään ongelmia, ope ymmärsi. Joulujuhlat olivat silloin samalla viikolla ja nähtävästi openkin mielestä tytön tukka oli kuin "peltoruunalla" ja lupa heltisi helposti. Tyttö on kyllä tunnollinen oppilas ja pärjää hyvin koulussa, jospa sekin vaikutti. En mä tiedä...
Siis eihän siellä kampaajalla joka kuukausi lasta käytetä... Sattui vielä sellainen päivä, että siellä viimeisellä tunnilla ei ollut mitään lukuainetta. Muistaakseni oli kuvista. Mielestäni tyttö ei tästä yhdestä tunnista saanut mitään huonoa "esimerkkiä", koska muutoin olen kyllä tiukka kouluasioissa. Esim. koetta edeltävänä iltana ei mennä kavereille tai kavereitä ei kutsuta meille. Tietokone myös saa jäädä rauhaan, kun pitää lukea kokeisiin.

Yhteistyössä