anteeksi mutta mulle tuli hepuli tuostaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joo, tai en mä edes anois mitään, sanoisin et nyt on menoa.
mutta usko että tilanne on pakollinenAlkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:En tiedä mutta mikä on sellainen tilanne että lapsen on pakko päästä kampaajalle? =)
tilanne on ensimmäinen lapsen usean usean kouluvuoden aikanaAlkuperäinen kirjoittaja .:en. Lisäksi mielestäni se on viesti lapselle, että koulusta voi olla poissa pikkusyistä.
et kysyisi vai et veisi vaikka olisi oikeasti pakko?Alkuperäinen kirjoittaja hoplop:En todellakaan kysyisi
Mikä se pakko tässä tapauksessa on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:et kysyisi vai et veisi vaikka olisi oikeasti pakko?Alkuperäinen kirjoittaja hoplop:En todellakaan kysyisi
Oon vähän samoilla linjoilla, et viesti on "kampaajalle voi mennä kaunistuu ei tarvii käydä kouluja"..Alkuperäinen kirjoittaja .:en. Lisäksi mielestäni se on viesti lapselle, että koulusta voi olla poissa pikkusyistä.
Siis eihän siellä kampaajalla joka kuukausi lasta käytetä... Sattui vielä sellainen päivä, että siellä viimeisellä tunnilla ei ollut mitään lukuainetta. Muistaakseni oli kuvista. Mielestäni tyttö ei tästä yhdestä tunnista saanut mitään huonoa "esimerkkiä", koska muutoin olen kyllä tiukka kouluasioissa. Esim. koetta edeltävänä iltana ei mennä kavereille tai kavereitä ei kutsuta meille. Tietokone myös saa jäädä rauhaan, kun pitää lukea kokeisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Kyllä kehtaisin ja olen niin tehnytkin. Ei mitään ongelmia, ope ymmärsi. Joulujuhlat olivat silloin samalla viikolla ja nähtävästi openkin mielestä tytön tukka oli kuin "peltoruunalla" ja lupa heltisi helposti. Tyttö on kyllä tunnollinen oppilas ja pärjää hyvin koulussa, jospa sekin vaikutti. En mä tiedä...
Kaupallinen yhteistyö: Storytel