Kehtaatko tönätä vanhoja yhdistelmä vaunuja?

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä kehtaan. Mä en nää järkee ostaa uutta, sillon kun puhutaan asioista jossa yleensä hinta laskee kun lehmänhäntä heti (rattaat, auto yms. ). Ja asioista, jolla ei ole sinänsä mitään merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä en suosi vanhoja, koskien siis joka asiaa.
Uutta meille, kiitos.
Pakko kysyä: Miksi ihmeessä? Haluan kuulla vaan perustelut. Tiedän ja ymmärrän, että on paljon ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua mitään käytettyä (siinähän voi vaikka oma status kärsiä, kauhistus sentään...). Mutta olen monesti miettinyt, että miksi. Itse ostaisin ilman muuta käytetyt uusien sijaan, jos olisivat täysin ehjät ja uudenveroiset.

Hassua miten eri näkemys ihmisillä on vanhasta... mulle kaikki tällä vuosikymmenellä ostetut on vielä ns uusia... tai sanotaan että jos on jo heittoaisa keksitty niin on uudet. Meidän -01 emmaljungan yhdistelmissä ei vielä ollut eikä muitakaan herkkuja joten ne vaikuttaa vanhoilta. Mutta kelpaisivat hyvin jos eivät olisi menny rikki.

MinäÄiti
Enpä ole edes ajatellut etten kehtais!!!
Meillä 03 vuoden yhdistelmät ja palvelleet jo neljällä lapsella ja vielä viidennellekkin kelpaa...

Tulipahan vaan mieleen että vahtaako joku toisten rattaita minkälaiset ovat? Hohoijaa!

Siiri78
Kehtaan kyllä! Meillä on puistoilu/mökkeily rattaina vuoden -99 Emmaljunga Coronette kuomarit ja on paremmat työntää kuin suurin osa nykyajan kärryistä, vaikka ulkonäössä saattavat hiukan jäädä häviölle.

On meillä varsinaisena vaunuina/rattaina uutena ostetut Edget ja matkarattaiden virkaa toimittavat Scooteritkin, mutta käytän aina niitä rattaita mitkä tilanteeseen parhaiten sopivat, eikä hävetä yhtään:D

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
Enpä ole edes ajatellut etten kehtais!!!
Meillä 03 vuoden yhdistelmät ja palvelleet jo neljällä lapsella ja vielä viidennellekkin kelpaa...

Tulipahan vaan mieleen että vahtaako joku toisten rattaita minkälaiset ovat? Hohoijaa!
Samaa mietin, en kyllä oo koskaan tosiaan kiinnittänyt mitään huomiota siihen, että minkälaisissa vankkureissa kukakin penskojaan lykkii. Mitä helvatun väliä sillä on tosiaan, vaikka ois jeesuksen ajan kärryt, kunhan ajavat asiansa :D .

minä myös
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
Uutta meille, kiitos.
Pakko kysyä: Miksi ihmeessä? Haluan kuulla vaan perustelut. Tiedän ja ymmärrän, että on paljon ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua mitään käytettyä (siinähän voi vaikka oma status kärsiä, kauhistus sentään...). Mutta olen monesti miettinyt, että miksi. Itse ostaisin ilman muuta käytetyt uusien sijaan, jos olisivat täysin ehjät ja uudenveroiset.
meillä myös ostetaan kaikki mahdollinen uutena, sillä niihin saa takuun ja tietää itse tarkalleen mistä on ostettu ja koska. vaikka kuinka sanotaan, että "kolaroimaton, tahraton, ei lemmikkejä" niin ei noihin koskaan voi luottaa. Meillä on päätetty ostaa kaikki uutena (rattaat, sängyt, polkupyörät, turvaistuimet, vaatteet) ja näin meillä on hyvä. Eikä ole mikään imago kysymys jos haluaa, että on varmasti turvallista ja laadukasta!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
juuh kehtaisin ja kehtaan, meillä vaunut vuodelta 05
mä en tajua miten niin -05 vaunut on vanhat. Meillä on vuoden -06 ja mun mielestä ne on melkosta uudet, kun ovat silloin ostettu meille uutena ja vieläkin tyttö niitä käyttää.

huh
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
Uutta meille, kiitos.
meillä myös ostetaan kaikki mahdollinen uutena, sillä niihin saa takuun ja tietää itse tarkalleen mistä on ostettu ja koska. vaikka kuinka sanotaan, että "kolaroimaton, tahraton, ei lemmikkejä" niin ei noihin koskaan voi luottaa. Meillä on päätetty ostaa kaikki uutena (rattaat, sängyt, polkupyörät, turvaistuimet, vaatteet) ja näin meillä on hyvä. Eikä ole mikään imago kysymys jos haluaa, että on varmasti turvallista ja laadukasta!

ai että käytetty ei enää ole laadukas no hohhoo

Se minkä ostan turvallisuussyistä uutena on turvaistuimet, lisäksi sänkyihin aina uudet patjat, en kierrätä edes sisarusten kesken. Mutta rattaat ja vaunut, käytettynä kiitos.
Ja tietysti myös alusvaatteet aina uutena.

Tottakai.
Siistit ja ehjät, sellaiset mistä tykkään on riittänyt. Laadukkaat kärryt kestää hyvin käyttöä kun niitä muistaa vähän huoltaa.

Ostettiin esikoiselle -02 käytetyt, silloin pari vuotta vanhat yhdistelmät.
Niillä sitten lykittiin vielä kuopuskin -06.

Yhteistyössä