Tönätä ja lykkiä on aivan sama asia jos et tienny.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tönätä??? Jos tarkotat lykkiä, niin jo vain. Mulla rumat ja vanhat huutiksesta ostetut halpikset. Mitä väliä kun ne tekee tehtävänsä?
No kiitos. En tienny, lienee jotain murretta?Alkuperäinen kirjoittaja Vera:Tönätä ja lykkiä on aivan sama asia jos et tienny.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tönätä??? Jos tarkotat lykkiä, niin jo vain. Mulla rumat ja vanhat huutiksesta ostetut halpikset. Mitä väliä kun ne tekee tehtävänsä?
Pakko kysyä: Miksi ihmeessä? Haluan kuulla vaan perustelut. Tiedän ja ymmärrän, että on paljon ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua mitään käytettyä (siinähän voi vaikka oma status kärsiä, kauhistus sentään...). Mutta olen monesti miettinyt, että miksi. Itse ostaisin ilman muuta käytetyt uusien sijaan, jos olisivat täysin ehjät ja uudenveroiset.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en suosi vanhoja, koskien siis joka asiaa.
Uutta meille, kiitos.
Samaa mietin, en kyllä oo koskaan tosiaan kiinnittänyt mitään huomiota siihen, että minkälaisissa vankkureissa kukakin penskojaan lykkii. Mitä helvatun väliä sillä on tosiaan, vaikka ois jeesuksen ajan kärryt, kunhan ajavat asiansa .Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:Enpä ole edes ajatellut etten kehtais!!!
Meillä 03 vuoden yhdistelmät ja palvelleet jo neljällä lapsella ja vielä viidennellekkin kelpaa...
Tulipahan vaan mieleen että vahtaako joku toisten rattaita minkälaiset ovat? Hohoijaa!
meillä myös ostetaan kaikki mahdollinen uutena, sillä niihin saa takuun ja tietää itse tarkalleen mistä on ostettu ja koska. vaikka kuinka sanotaan, että "kolaroimaton, tahraton, ei lemmikkejä" niin ei noihin koskaan voi luottaa. Meillä on päätetty ostaa kaikki uutena (rattaat, sängyt, polkupyörät, turvaistuimet, vaatteet) ja näin meillä on hyvä. Eikä ole mikään imago kysymys jos haluaa, että on varmasti turvallista ja laadukasta!Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Pakko kysyä: Miksi ihmeessä? Haluan kuulla vaan perustelut. Tiedän ja ymmärrän, että on paljon ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua mitään käytettyä (siinähän voi vaikka oma status kärsiä, kauhistus sentään...). Mutta olen monesti miettinyt, että miksi. Itse ostaisin ilman muuta käytetyt uusien sijaan, jos olisivat täysin ehjät ja uudenveroiset.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en suosi vanhoja, koskien siis joka asiaa.
Uutta meille, kiitos.
mä en tajua miten niin -05 vaunut on vanhat. Meillä on vuoden -06 ja mun mielestä ne on melkosta uudet, kun ovat silloin ostettu meille uutena ja vieläkin tyttö niitä käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja v:juuh kehtaisin ja kehtaan, meillä vaunut vuodelta 05
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:meillä myös ostetaan kaikki mahdollinen uutena, sillä niihin saa takuun ja tietää itse tarkalleen mistä on ostettu ja koska. vaikka kuinka sanotaan, että "kolaroimaton, tahraton, ei lemmikkejä" niin ei noihin koskaan voi luottaa. Meillä on päätetty ostaa kaikki uutena (rattaat, sängyt, polkupyörät, turvaistuimet, vaatteet) ja näin meillä on hyvä. Eikä ole mikään imago kysymys jos haluaa, että on varmasti turvallista ja laadukasta!Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Pakko kysyä: Miksi ihmeessä? Haluan kuulla vaan perustelut. Tiedän ja ymmärrän, että on paljon ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua mitään käytettyä (siinähän voi vaikka oma status kärsiä, kauhistus sentään...). Mutta olen monesti miettinyt, että miksi. Itse ostaisin ilman muuta käytetyt uusien sijaan, jos olisivat täysin ehjät ja uudenveroiset.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en suosi vanhoja, koskien siis joka asiaa.
Uutta meille, kiitos.