Kehtaanko valittaa hesen kanasalaatista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Tai ootteko syöneet lähiaikoina sitä?

Olen useastikkin monelta eri paikkakunnalta ostanut vuosien saatossa kanasalaatin.

Mutta tämän jonka kotona söin tai yritin syödä oli kamalaa ,ainut mitä pystyin siitä syömään oli persikat ja kirsikkatomaatit. salaatti oli ihmeellistä ja ne kananpalat eivät edes maistuneet kanalta vaan olivat ihan vetisiä =(

En pystynyt syömään ja annoin miehelle joka ei ollut syönyt koko päivänä mitään ei myöskään tykännyt eikä kelvannut lapsillekkaan.

Kyllä ne ennen perammalta maistu.

kävin jättämässä palautteen. En tykkää hesen ranskalaisista ja hampurilaisetkin mennyt vuosien saatossa huonoksi. salaateista tykkäsin ennen mutta voi olla ettei niitäkään tuu enään ostettua kyllä tää sen verran pahaa oli.

Kannattaa. Mun mies on valittanut Heselle sähköpostilla. Valitus otettiin hyvin vastaan ja siitä jopa kiiteltiin. Lisäksi mies sai hyvitystä suurin piirtein aterian hinnan verran.

[QUOTE="vieras";25799769]Just, et kun omasta mielestä on paskaa niin syötetään miehelle ja lapsille sitten.. En tajua tätä logiikkaa..

Toki valitus kannattaa tehdä kuitenkin.[/QUOTE]

niin käskin siis heidänkin maistaa etten ite oo makunystyröitä menettänyt raskauden takia.
ukkeli maistoi,lapset eivät.

Jep, palautetta vaan, vaikka olisihan se ollut hyvä antaa se palaute jo paikanpäällä.

Mä olen kerran kans antanut palautetta jälkeenpäin. Otettiin ateriat kotiin ja vasta kotona huomasin että majoneesit mitä tilasin kans puuttui ja tilalla oli vastaava määrä ketsuppia, vaikka olin erikseen sanonut että ketsuppia ei tarvi laittaa mukaan.

Luonnollisesti majoneesit oli kyllä laskutettu, palautteessa kyllä mainitsin etten tarkistanut pusseja paikan päällä vaikka se ehkä olisi ollut järkevää.

hyvitykseksi taisi tulla yksi ilmainen ateria ja pahoittelut. (ja maininta ettei tilausta tarvitse tarkistaa paikanpäällä)

Yhteistyössä