Kehtaanko mennä 30kg ylipainoisena salille???

  • Viestiketjun aloittaja läskikasa
  • Ensimmäinen viesti
läskikasa
Tekisi niin mieli, että pääsisi vaikka kolme kertaa viikossa tekemään jotain tuommosta. Mut mitä ne muut siellä mahtaa ajatella? Ja sit nolo ja itkettävä kysymys; onko niissä laitteissa jotain painorajoituksia?
 
Kyy
Onhan niissä, mutta aikas korkeat ovat (tyyliin 150kg ja ylöspäin). Ja kyllä kehtaat! Miksi sinulla ei olisi oikeus siellä käydä ja ajattele miltä näytät mahdollisesti kun olet salilla muutaman kuukauden käynyt? Silloin ei varmaan ylipainoa ole enää 30kg?
 
Wilpuri
Jossain laitteissa saattaa olla, mutta sinne salille vaan! Ja muista välität piutpaut, ovathan hekin jostain aloittaneet! Ja jos meinaat kolmesti viikossa käydä, niin kyllä niitä tuloksiakin alkaa näkymään,joten rohkeasti vain sinne jos kerran halua on!
 
vieras
Oikealla salilla on aika korkeat painorajat laitteissa, jos niitä on lainkaan. Tuskin 30 kg ylipainolla tulee nuo rajat vstaan. Kotiin kaupattavissa laitteissa voi olla jopa 80 kg raja. Anna muiden ajatella mitä ajattelevat.
 
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mieti kaksi kertaa:
Et tietenkään mene.Sinua tuijotetaan.Mene muualle laihduttaa.Vaikka lenkkipolulle,kotona,uimaan.
Miksi päästit itsesi läskiksi?
Mikähän on tämän viestin tarkoitus? Yritähän käyttäytyä.
 
apsi
Ei ne salin parhaatkaan punttaajat ole komeana sinne ensi kertaa menneet, siellä se ulkomuoto on hankittu. Sitä paitsi ainakin minun salilla käyvät miespuoliset tuttuni ovat aina arvostaneet uusia tulijoita, koska se heidän mielestään osoittaa halua ja kykyä opetella pitämään itsestään huolta. Akkain mahdolliset (yleensä harvinaiset) pahat puheet kannattaa jättää kuuntelematta, ja lisäksi myös normaalipainoinen vasta-alkaja ujostelee ensi alkuun salille menemistä. Sekaan vaan!
 
toki menet
itsekkin aloitin salilla, mutta totesin, että helpompaa mulle kumminkin käydä ohjatuilla tunneilla, ei tule vedettyä liian kevyesti ja luistettua heti kun jossain tuntuu :) Siirryin body pumppiin ja olen tykännyt. Niin ja mullakin painoa +25kg
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lakana:
mä en tykkää yhtään niistä saleista mistä on suoranäköyhteys esim kadulle..nostan hattua niille jotka kehtaa sellaisissa kuntoilla..
Juu, tää meidän pikkukaupungin sali ei ole sellanen. :D Se on vähän sellanen hyvinvointikeskus. Siellä on erikseen voimailusali (jossa käy sellaset "lihaksikkaammat" tai ylipäätään sellaset, jotka haluavat kasvattaa kunnolla niitä lihaksia) ja sit tämä kuntosali. Sit siellä on tukuttain erilaisia jumppia.

Siel kuntosalilla ois vaan lähipäivinä sellanen starttitilaisuus, jossa käytäs ne kaikki laitteet läpi ja sit sieltä sais vielä jonkun kirjallisen materiaalin mukaansa. Sinne mun tekisi kovasti mieli mennä.
 

Yhteistyössä