Kehtaanko mennä?

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Meidän talossa on myynnissä kolmio, tänään olisi esittely. Kehtaanko mennä katsomaan, vai pidetäänkö mua uteliaana naapurina, joka haluaa nuuskia? Me ollaan kyllä etsimässä kolmiota, mutta en nyt vakavissani tästä talosta katsele, on nimittäin hankala seinänaapuri just ton esittelyssä olevan seinän takana ja alue on muutenkin mennyt vähän rauhattomaksi... mutta kun kiinnostaisi nähdä miltä nää tämän talon isommat asunnot näyttää. Uteliashan mä olen, mitä sitä peittelemään...

Kehtaanko mennä?

siis onko siellä jokin kämpän välittäjä firma vai se asukas esittelemässä? harvoinkait ne asukkaat siellä paikalla on pällistelemässä jos on firma esittelemässä (tai mulla ei oo kertaakaan tullut sellaista tapausta vastaan)

Mene ihmeessä!
Meidänkin talossa ollut kolmio myynnissä jonkin aikaa. Tarvittaisiin oikeasti lisätilaa (nyt kaksio), mutta ei olla "uskallettu" mennä katsomaan. Kun ei nyt ole varaa isompaan.

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Mä menisin lenkille samalla ja kulkisin siis ulko-oven kautta mennen tullen, ja palaisin kotiin vaivihkaa. Harvemminhan myyjät itse on paikalla, eikä se välittäjä tiedä ketkä on talon asukkaita.
Ei taitaisi mennä ihan läpi, kun toi on kaksi kerrosta meistä ylöspäin :P "Oho, eikös se ulko-ovi ollutkaan täälläpäin? Kyllä se ennen oli..." :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Mä menisin lenkille samalla ja kulkisin siis ulko-oven kautta mennen tullen, ja palaisin kotiin vaivihkaa. Harvemminhan myyjät itse on paikalla, eikä se välittäjä tiedä ketkä on talon asukkaita.
Ei taitaisi mennä ihan läpi, kun toi on kaksi kerrosta meistä ylöspäin :P "Oho, eikös se ulko-ovi ollutkaan täälläpäin? Kyllä se ennen oli..." :laugh:

Eikun siis silleen että ensin kotoa ulos, kiertelet jossain 5-10 min. Sit palaat ja meet suoraan sinne esittelyyn, esittelystä taas ulos ja taas pienehkö lenkki jossain. Ja sitten hipihiljaa kotiin. Näin kukaan muu esittelyyn tuleva ei näe jo asuvan siinä talossa.

Yhteistyössä