Kehtaako tollasta myydä? Ikivanha kiuas meinaan..

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Meillä on saunassa Aito Kiuas, josta on tarkoitus päästä eroon mahdollisimman pian. Eli toisin sanoen heti kun on rahaa ostaa uusi :ashamed:

Kiuas on ihan toimintakuntoinen ja uudet maksaa päälle 1000?. Tuo vaan sattuu olemaan vuosimallia -57. :whistle: Huutiksesta yritin kattella vastaavia, mutta ei sieltä montaa löytynyt. Ja nekin harvat oli jokseenkin paljon uudempia..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pistä kaupan ilmoitustaululle lappu, joku voi ostaa esim grilliksi tai mökille :)

Jonnekin mökillehän tuo onkin aivan unelma. Sellaisessa voisin itsekin sitä pitää, mutta en täällä jokapäiväisessä käytössä. |O Mä vaan jotenkin vierastan noita kaupan ilmoitustauluja. Kuuluuko niihin laittaa joku hintapyynti jo valmiiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Pistä kaupan ilmoitustaululle lappu, joku voi ostaa esim grilliksi tai mökille :)

Jonnekin mökillehän tuo onkin aivan unelma. Sellaisessa voisin itsekin sitä pitää, mutta en täällä jokapäiväisessä käytössä. |O Mä vaan jotenkin vierastan noita kaupan ilmoitustauluja. Kuuluuko niihin laittaa joku hintapyynti jo valmiiksi?

Ei se mene ilmoitustaululla. Laita se Huutonettiin. Arviolta siitä saa 150-300?

Alkuperäinen kirjoittaja huudattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:

Ei se mene ilmoitustaululla. Laita se Huutonettiin. Arviolta siitä saa 150-300?

Mä en ikinä kehtaa pyytää noin paljoa. Laitan varmaan taas hinnaksi jonkun euron ja toisen korotukseksi. Just myin astianpesukoneen kahdella euroa kun mä en vaan osaa pyytää mitään. Ja mua pelottaa se, että jos joku maksaa vaikka 100? jostain vanhasta tavarasta mitä mä myyn eikä se toimikaan hänellä. Tai hajoo melko pian.

Yhteistyössä