Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Minä toivon AINA lahjaksi jotain muuta kuin leluja. Monet kaverit ja sukulaiset kysyvätkin lahjatoiveita ihan itse. En kyllä sitten ymmärrä että miksi pitää tuoda jotain muuta kuin toivottua juttua (tai etäisesti siihen liittyvää, tyyliin toivottu pussilakanoita, niin tuo peiton).
Meillä on leluja jo riittävästi ja muutenkin sen verran tarkka lelumaku, että mitään krääsää ja viimeisen päälle muotileluja on ihan turhan tuoda. Nautin tästä ajasta kun vielä pystyy ohjaamaan lasten makua. Kohta se on mennyttä kun päiväkodista ne muotioikut tarttuvat kuitenkin.
Ei niin, mutta minä olen pienestä lapsestani kasvatusvastuussa. Jos lapsi ei vielä itse osaa esittää toiveita, minä esitän ne hänen puolestaan sen mukaan mitä tiedän lapseni olevan vailla ja mistä hän pitää.Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Ne eivät olekaan SINUN syntymäpäivät vaan lapsesi?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Esim tuo pyöräjuttu on tosi kiva..
Mut en usko (no en tunne kaikkien lapsia mutta tämä on mn mielipide)
että lapsi haluaa että kaikki hänen lahjansa ovat "järkiostoksia" astioita, pyyhkeitä, vaatteiTA..NO EHKÄ JOS LAPS ON 10 ->
Mut joku 4-8v..toivoo luultavasti kuitenki niitä leluja..onhan se hänen päivänsä..sakoon nauttia siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Esim tuo pyöräjuttu on tosi kiva..
Mut en usko (no en tunne kaikkien lapsia mutta tämä on mn mielipide)
että lapsi haluaa että kaikki hänen lahjansa ovat "järkiostoksia" astioita, pyyhkeitä, vaatteiTA..NO EHKÄ JOS LAPS ON 10 ->
Mut joku 4-8v..toivoo luultavasti kuitenki niitä leluja..onhan se hänen päivänsä..sakoon nauttia siitä![]()
No me keskusteltiin pojan (5v.) kanssa lahjoista, katsottiin huonetta ja todettiin, että leluja on tarpeeksi (joulupukki toi LIIKAA!). Eilen kun kysyin pojalta toiveita, vastasi että jos uudet kengät saisi ja potkulaudan. Kirjat häntä kiinostaa myös kovasti ja ilahtuu kovasti myös vaatteista. En usko, että lapsi pettyy, jos leluja ei sukulaisilta tule, kaverisynttäreiltä varmaan jotain pientä saakin?