Kehtaako kahvin tarjoilla pahvimukeista juhlissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kyse siis lapsen syntymäpäivistä joihin vain lähisukulaisia tulossa. Meillä ei ole mitään kahviastiastoa enkä viittis ruveta hankkimaan. Yleensä olen juhlissa laittanut muumimukit kun niitä on paljon ja on samaa sarjaa ja löytyy lautasetkin. Nyt ne ei sovi teemaan niin mietin että kehtaako pahvisista tarjoilla, ja pitääkö olla korva? Korvattomia olisi enemmän valikoimaa värien suhteen

Kahvi maistuu pahalta paperimukista juotuna.
Ihan vaikka juhlan kunniaks…miten olis kunnon kupit?
Eikö teillä oo mitään keramiikkamukeja?
Ei sillä väliä vaikka ovat erilaisia.
Tai sitten paskartele sopivan väriseksi?

Kyse siis lapsen syntymäpäivistä joihin vain lähisukulaisia tulossa. Meillä ei ole mitään kahviastiastoa enkä viittis ruveta hankkimaan. Yleensä olen juhlissa laittanut muumimukit kun niitä on paljon ja on samaa sarjaa ja löytyy lautasetkin. Nyt ne ei sovi teemaan niin mietin että kehtaako pahvisista tarjoilla, ja pitääkö olla korva? Korvattomia olisi enemmän valikoimaa värien suhteen
Saisitko joltain tuttavalta lainaksi kuppeja?
Toisaalta itse en katsoisi pahalla jos on teeman vuoksi pahvikupit koska lapsen synttärit, mutta Lissun pointti oli hyvä, kahvi maistuu niistä pahalle, ja jäähtyykin liian nopeasti.

Kahvi maistuu pahalta paperimukista juotuna.
Ihan vaikka juhlan kunniaks…miten olis kunnon kupit?
Eikö teillä oo mitään keramiikkamukeja?
Ei sillä väliä vaikka ovat erilaisia.
Tai sitten paskartele sopivan väriseksi?
Meillä on vaan muumeja ja pari taikaa, ei oikein istu auto-teemaisille kutsuille.. Lähipiirissä kon-maritettu ahkerasti niin voi olla että lainakuppeja ei löydy. Joskus kierrätyskeskuksella oli lainaamo mutta ei taida olla enää, ainakaan kun viimeksi yritin saada kuppeja.

Meillä on vaan muumeja ja pari taikaa, ei oikein istu auto-teemaisille kutsuille.. Lähipiirissä kon-maritettu ahkerasti niin voi olla että lainakuppeja ei löydy. Joskus kierrätyskeskuksella oli lainaamo mutta ei taida olla enää, ainakaan kun viimeksi yritin saada kuppeja.
Ter mukisuojukset sopivalla teemalla.:geek:

WP_20141123_004.jpg

Tällä idealla, mut joku muu matsku?

EI.

Miten pahvimukit on enemmän teemaan sopivat kuin muumimukit? Ei aikuiset vieraat edes vaadi jotain teemaa mukien suhteen, tärkeintä että se teema välittyy muun koristelun kautta.

Tarjoa ennemmin niistä muumimukeista. Mitä ne muumit siellä autojen keskellä haittaa.

Tai vuokraa astiat jostain tai osta Ikeasta/kierrätyskeskuksesta/kirpputorilta halvat kupit/mukit, mitkä säästät seuraavia juhlia varten tai sitten myyt ne vaikka torissa jollekin toiselle juhlien järjestäjälle.

Jos niistä pahvimukeista kuitenkin aiot tarjota, niin hanki edes korvalliset.

Jäisi varmaan kokonaan juomatta, huuli tuollaista hikisukan näköistä vasten Miten tuollaisesta on tarkoitus ylipäätään juoda ilman, että tuo suojus kostuu?
Jos leikkaa tennissukan varren ja juo semmosesta lasista? :) Lenita Airiston kauhistus.

• Haha
Reactions: Lispetti
Juhlissa on aina, en tiedä miksi, tosi pahaa ja jo hieman kylmää kahvia, joten on yhdentekevää, mistä sen siemaisee.
Noinhan se yleensä on, johtuu varmaan siitä, että se jo odotellut kahvi kaadetaan valmiiksi kaikkiin kuppeihin ja vieraat sitten 10-15 minuutin päästä ryhtyvät litkua juomaan.
Olen kuitenkin ollut myös tilaisuuksissa, joissa juuri keitetty kahvi on kuppi kerrallaan tarjottu suoraan käteen. Makuero on huomattava.

Noinhan se yleensä on, johtuu varmaan siitä, että se jo odotellut kahvi kaadetaan valmiiksi kaikkiin kuppeihin ja vieraat sitten 10-15 minuutin päästä ryhtyvät litkua juomaan.
Olen kuitenkin ollut myös tilaisuuksissa, joissa juuri keitetty kahvi on kuppi kerrallaan tarjottu suoraan käteen. Makuero on huomattava.
Jos on kursailtu niin tietysti kahvi ehtii jäähtyä