Onks siihen olemassa samnlaisia ohjemittoja ku esim painoindeksiin ja vyötärön maksimimittaan?
Miehillä ei oikeastaan ole alarajaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja miehillä 10-15
Mä löysin jonku suuntaa antavan laskurinAlkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:Miten tuo rasvaprosentti lasketaan??
En mä sitä enää muista :ashamed: Karppien sivujen kautta vissiin sinne eksyinAlkuperäinen kirjoittaja näin:Pistä linkkiä.
Vaikka itse käytänkin peiliä ja ns. stetson-harrison menetelmää. (eli vedän kokemukseni mukaan hatusta)
Mulla kyl näkyy ylävatsan lihakset ihan kivasti mut prosentti on kyl ihan liian korkee noihin lukemiin. Alavatsaa pitäis saada pienenemään kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja näin:Jep. Itse olen aikonaan usein mittauttanut ja tullut tulokseen, että peili riittää. Kympin paukkuessa ei jää sormien väliin olkapäästä ja vatsasta muuta kuin nahka. Viidessätoista alkaa alimmat vatsalihakset painua näkymättömiin. Noin 12 on se tilanne, jossa vatsa näkyy hyvin, mutta selän lihakset eivät vielä kaikki erotu.
Kah pentele, ei taas londi tajunnuAlkuperäinen kirjoittaja näin:Se on se sukupuoliero.
Ei yhtään mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:Miten tuo rasvaprosentti lasketaan??
Kaupallinen yhteistyö: Storytel