Kehityskeskustelu työpaikalla

  • Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
Meillä kehityskeskustelu on kaksi kertaa vuodessa. Kehityskeskustelun sisältö riippuu varmaankin paljon työpaikasta, mutta meillä jutellaan aina henkilökohtaisista tavoitteista ja miten edellisessä kehityskeskustelussa mietityt tavoitteet on saavutettu.
 
Niin ja vielä sen verran, että meillä kehityskeskusteluissa puhutaan myös yleisistä kuulumisista ja jos jokin painaa. Kehityskeskustelujen sisältö ja onnistuminen on aika pitkälti riippuvainen myös esimiehestä, tai kuka sen keskustelun ikinä käykään kanssasi.
 
no tuosta omasta kehityskeskustelusta on aikaa reilu pari vuotta, sitten jäin äitiyslomalle ja nyt olen hoitovapaalla, mutta sitä muistellen.
Työilmapiiri käytiin läpi, pomon ja työntekijän välinen palaute, eli sain antaa pomolle palautetta ja pomo antoi taas palautetta mulle, kyseltiin henkilökohtaisista tavotteista ja viihtyykö työssään, haluaisiko tehdä jotain muuta, mitä omassa työssään kehittäisi ja parantaisi, yleensäkkin firman asioita, onko parannusehdotuksia yms yms.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja SV:
oma ja esimiehen arvio työsi tavoitteiden toteutumisesta, roolisi työyhteisössä, työyhteisön ilmapiiri, ammatilliset tavoitteet, koulutustarpeet...
Meillä myös aina noiden lisäksi palkka. Vieläkin hymyilyttää, kun muistelen ennen yrittäjäksi ryhtymistäni noita tilanteita. Pomo ehdotti summaa X ja mä sanoin "vai niin" :D Minkä jälkeen pomo ehdotti summaa "3*X" ja mä sanoin, että sopii.

 

Yhteistyössä