Kehäkolmosen ulkopuolelta

Hei kaikille!Olen 30v syrjäseudulla asusteleva työssäkäyvä äiti-ihminen,jolla on hoidettavanaan kolme kaksi- ja kolmekymmentä nelijalkaista.Selkokielelle käännettynä olen lypsytilan emäntä,jolla on 4- ja 7-vuotiaat pojat ja 2-vuotias tytär.Naimisissa olen onnellisesti,mutta silti kaipaan juttuseuraa ja kodin ulkopuolisia aikuiskontakteja,vaikka sitten kirjeen tai tietokoneen välityksellä,täältä kun ei lasten kanssa aina pääse "ihmisten ilmoille" kun haluaisi.Muutama hyvä kirjekaverikin on,meilikavereita ei vielä (kun tämä kone on niin tuore hankinta)mutta lisääkin saa tulla.Löydänkö teitä näin??? =)
 
punaja
Tervehdys!! :)

Kehäkolmosen ulkopuolella tässä asustellaan itsekkin..Järvenpäässä.
Mulla on 7 vuotias poika, kohta 2 vuotias tyttö ja lokakuussa laskettuaika.
Ystäviä, kavereita, tuttavia on hakusessa..sitä on niin jämähtäny tänne kotia :/
Kirjottele marsu102@suomi24.fi terkkuja :D

ps. olen aina halunnu pienestä asti maatalon emännäksi ;)
 
banaani
Moro!
Asun 300 km kehäkolmoselta pohjoiseen päin. Olen kotosalla pian 2 kk ikäisen neidin kanssa ja päivittäin yritän käydä netissä ja kirjoittelemassa viestejä.
Osoite on banaani73@luukku.com

Kirjoittele :)
 
maalta myös
Hei! Meillähän löytyy monessa asiassa yhteistä! Mekin asutaan syrjäseudulla ja meillä on lypsykarjaa sekä muutama lemmikkieläin. Olen 36v ja lapsia on neljä, olen kotiäitinä. Kirjoittele!!
pipari67@luukku.com
 
Moi!
Täällä 27 v. kotiäiti Savonlinnasta, jolle itseasiassa maatilalla eläminen on aikasta tuttua. Olen maatilantyttöjä, vaikka nyt asunkin kaupungissa. Minulla on 2 lasta, 6v ja 1v7kk ikäiset lapset joten kirjoittelehan minullekin, jos vaan kiinnostaa ja aikaa löytyy...
Osoitteeni on Minna Mikkonen, Ritalanmäentie 42, 57600 Savonlinna tai s - postiosoite minnamikkonen@luukku.com.
Jään odottelemaan...
 

Yhteistyössä