Käyttekö miestenne kanssa baarissa tanssimassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi joo, käydään me. Aina kun mahdollista että yhdessä päästään ulkoilemaan ni vietetään koko ilta lattialla, DJ on ihan parhaita ystäviä ja soittaa just sellasta musiikkia mistä tykätään ja mitä sitten biletetään ihan hiki päässä. Osaa tanssia tosi hyvin. Tätä ollaan harrastettu ihan alusta saakka, jopa yhdeksän vuotta pian. Ja siis useimmiten ollaan täysin selvinpäin, mies AINA :D

Mies ei nopeita tanssi ja hitaitakin vain, jos oikein kerjään :) Emme koskaan ole kyllä viettäneet aikaa baareissa, vaikka joskus kavereiden kanssa siellä saatoimme piipahtaakin. Mutta edellisestä kerrasta lienee aikaa viitisen vuotta...

Mun ukkoni vie mua baariin usein ihan kahden. Lisäksi lähtee tanssimaan mun kanssa tosi usein, nautitun alkon määrällä ei vaikutusta. Hirmu moni reagoi (jopa kateellisen) positiivisesti kun miltei 100kiloinen, pitkäpartainen ja kalju äijänkörilas tanssii hd-liivit hulmuten kuin parkettien partaveitsi sekä nopeat että hitaat sujuvasti.

Miesystävä ei tanssi,mutta mie käyn kyllä tanssimassa-eikä tuo kulta ole pahhaa tykänny.Olen törmännyt tanssittajissa niin niihin huonoihin kuin hyviinkin,enempiu hyviin=)

Yhteistyössä