Käyttäjätunnukseni on vanhentunut? WHAT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anonyymiksi pakotettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anonyymiksi pakotettu

Vieras
Olen palstaillut jo ihan Wanhan palstan aikaan, vuosituhannen vaihteessa. Pisimpään käyttäjätunnukseni oli voimassa vuosina 2004-2007, ja sitten vaihdoin nimimerkkiä. Noin vuoteen en ole palstaillut lainkaan, ja nyt ajattelin kirjoittaa pari joulujuttua. Mutta kas, enpä sitten kirjoitakaan. Yritin luoda tunnukseni uudelleen, mutta nimimerkkini on kuulemma jo käytössä. Ja kun yritän sitten kirjautua käyttämällä tätä omaa nimimerkkiäni, kone herjaa että tunnus on vanhentunut /poissa käytöstä. Ole hyvä ja rekisteröidy.

Höh! Harmittaa. Kai mä sitten keksin ihan uuden nikin. Käykö Delffi/Keittiönoita ja Jätkä täällä vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymiksi pakotettu:
Olen palstaillut jo ihan Wanhan palstan aikaan, vuosituhannen vaihteessa. Pisimpään käyttäjätunnukseni oli voimassa vuosina 2004-2007, ja sitten vaihdoin nimimerkkiä. Noin vuoteen en ole palstaillut lainkaan, ja nyt ajattelin kirjoittaa pari joulujuttua. Mutta kas, enpä sitten kirjoitakaan. Yritin luoda tunnukseni uudelleen, mutta nimimerkkini on kuulemma jo käytössä. Ja kun yritän sitten kirjautua käyttämällä tätä omaa nimimerkkiäni, kone herjaa että tunnus on vanhentunut /poissa käytöstä. Ole hyvä ja rekisteröidy.

Höh! Harmittaa. Kai mä sitten keksin ihan uuden nikin. Käykö Delffi/Keittiönoita ja Jätkä täällä vielä?

:wave: :wave: Kokeiles laittaa ylläpidolle viestiä, jos saisit käyttäjätunnuksesi sitä kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:
... mun täytyy rekisteröityä, jotta voin ottaa yhteyttä ylläpitoon. Perskutti. Nyt ollaan sitten noidankehässä:D
Onneks ei sentään keittiönoidankehässä :D Yleensä joka sivulla, missä on joku rekisteröinti, on kohta tyyliin "unohditko salasanasi".

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Tuleeko täällä bannia tuplanikistä? Eli voiko ap tekaista jokun muun nikin, kirjoittaa yp:lle ja saada nikkinsä sitä kautta takaisin?
Ei tule bannia, jos ei esiinny niillä kahdella nikillä samassa ketjussa esittäen samalla olevansa kaksi eri henkilöä.

Mä missään ole luuhaillut sen kummemmin, mutta ajattelin, että olen jo kasvanut niin isoksi ja akateemiseksi, että palstailut on palstailtu. Sain sellaisen nk. yliannostuksen jossakin vaiheessa. Ja sitten olen toisinaan poikkeillut taustailemassa, enkä ole nähnyt ketään tuttuja. Totesin, että väki on nuorentunut ja viisastunut, siis ajanut ohitseni :D

Mutta minkäs sitä koira karvoilleen mahtaa, täällä siis taas :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Mä missään ole luuhaillut sen kummemmin, mutta ajattelin, että olen jo kasvanut niin isoksi ja akateemiseksi, että palstailut on palstailtu. Sain sellaisen nk. yliannostuksen jossakin vaiheessa. Ja sitten olen toisinaan poikkeillut taustailemassa, enkä ole nähnyt ketään tuttuja. Totesin, että väki on nuorentunut ja viisastunut, siis ajanut ohitseni :D

Mutta minkäs sitä koira karvoilleen mahtaa, täällä siis taas :saint:
Vähän niinkuin olisit tupakkalakon katkaissut :D :D

Yhteistyössä