käyttäisittekö anoppia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öttismönkiäinen

Vieras
Sairaalassa 100km päässä katsomassa infarktin saanutta veljeään? Mä mietin vain että onko se hyväksi anopille, anoppi ei tiedä mtn mun suunnitelmista. Anoppi on kohta 80vuotias, fyysisesti hyvässä kunnossa, muisti alkaa pätkiin. Nyt se on ollut ahdistunut ja välillä sydämmestä ottanut ku sillä vesivahinko keittiössä. Ja lisäksi nyt tämä. Mietin että onko liikaa nähdä veljensä sairaalassa vai onko se hyväksi. Tosin sitähän ei taida etukäteen kukaan tietää.
keväällä juhlissa anoppi sai jonku sekavuuskohtauksen, yksillä synttäreillä vasta oli meinannut matkalla pyörtyä.
Itseäni ajatellen haluaisin kyllä lähteä katsoon veljeäni jos ois sairaalassa.. aika varmana mä käytän anoppia siellä, mut henkistä tukea haen :)

Voiskohan samalla viedä anoppi uimaan, on ollut ennen kova uimaan.. että se vähän rentoutuisi eikä huolehtisi koko aikaa. Tosin, mä oon karsee läski ja vähän nolottaa roikkuläskimaha jne ku anoppi on iänpäivän ollut hoikka ku pajunvarpu. Toisaalta, jos se sais purettua huolestumistaan ja pahaa oloaan haukkumalla mun läskejä ni se ois vaan hyväksi :D
Mä mietin että mitenkähän noi anopin lapset tykkää jos äitilleen sattuu jotain tuolla reissulla. Mies lupasi mun käyttää, mut mietti jonkin aikaa.
vieras: meillä on aikoinaan ollu kovin tulehtuneet välit, mä oon ymmärtänyt osan asioista väärin, ollut herkkänahkainen.. ja anoppi taas aika raskaansarjan sanoja ja päällepäsmäri. Vanhat palstalaiset varmaan muistaa mun kirjoitukset :) Mutta nyt välit on hyvät, harmittaa vain että anoppi on vanha, tämmöstä oisin toivonut miniä-anoppisuhteen olevan jo aikaisemmin. Mut hyvä nyt ku ei milloinkaan :D

Me saadaankin anopin kans yhteistä laatuaikaa, kuhan se suostuu lähtemään mukaan :) Lapset näet menee hoitoon.Nyt alan tekeen lähtöä :) hyviä päivänjatkoja vain kaikille :)

Yhteistyössä