Käyttääkö Kumman kaa-Vesa hyväkseen Ellua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vesahan on kuvattu sillai et se on oikeesti kiltti heppu, mutta miettikääs niiden panojuttuja: Ellu on aina kännissä ku käki ja Vesa selvinpäin (tai max. muutaman tuopin juonut). Ja sitten Vesa aina halveksuu Ellun ja Annen touhuja, mutta silti aina tilaisuuden tullen panee Ellua. Hyväksikäytön makua?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Molemmat käyttää toisiaan.

Nii mut se Ellun tekemä hyväksikäyttö on jotenkin suotavampaa, koska se on niin läpinäkyvää, ja kuuluuhan Vesan nyt auttaa naisia pulassa.. Mutta Vesa se tässä roisto on kun käyttää tolkuttomassa tilassa olevaa naista hyväksi, vaikka itse on selvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nii mut se Ellun tekemä hyväksikäyttö on jotenkin suotavampaa, koska se on niin läpinäkyvää, ja kuuluuhan Vesan nyt auttaa naisia pulassa.. Mutta Vesa se tässä roisto on kun käyttää tolkuttomassa tilassa olevaa naista hyväksi, vaikka itse on selvä.

Ei oo Vesa pahis mun mielestä, Ellu haluaa munaa, ja sitähän se saa. Parempihan se on tutulta saada, kuin joltain random tyypiltä, jonka on pokannu taksijonosta... :whistle: :whistle: B) B)

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Näyttääkö se Vesa teidän mielestä Conan O'Brienilta? :D

Ei vaan Reijo Mäeltä. Hassua, että yhdessä kohtauksessa se lukikin Reijo Mäen kirjaa. Taatusti oli tekijätiiminkin tietoudessa yhdennäköisyys :)

veikkaisin et kumpiki käyttää hyväkseen toisiaan.

mutta entäs jos ellu esittääki annelle että on ollu tosi päissää, koska ei halua myöntää että on ihan in love vesaan, eihän sitä nyt voi kaverin veljeen rakastua

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Ei oo Vesa pahis mun mielestä, Ellu haluaa munaa, ja sitähän se saa. Parempihan se on tutulta saada, kuin joltain random tyypiltä, jonka on pokannu taksijonosta... :whistle: :whistle: B) B)

Peesailen taas. :D

Ei vaan Reijo Mäeltä. Hassua, että yhdessä kohtauksessa se lukikin Reijo Mäen kirjaa. Taatusti oli tekijätiiminkin tietoudessa yhdennäköisyys :)

Niinpäs muuten lukikin. :D

ei vaan conani näyttää tarja haloselta :D

url

Yhteistyössä