käyttääkö kukaan menogoonia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menog
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei! Ja mukavaa vapunpäivää! Käytin juuri 10 ampullaa menogonia yhdessä puregonin kanssa ennen icsi-hoitoa. Sitten lääkesatsiin lisättiin vielä 4 piikkiä orgalutrania ja lopuksi irrotuspiikki ( jaa, että neulatyynynäkö?) Mitä haluaisit tietää lääkkeestä? Voisinko ehkä auttaa ?! :)

kuinka paljon sitä pitää käyttää ite käytin kiertona 8 ja 9 menogonia mut rakkulat ei viel tarpeeks isoja joten piikitys tänään ja huomenna ja sit ultra onko ne kasvanut n20mm.....Vitsi tuleekohan tästä mitään ku ei enää kaks ampullia riittänykköö vaan tosiaan puolella ainaki toistaseksi piti määrää kasvattaa :\| pettynyt :'( täytyy vaan toivoo että nää auttas nyt ja vois tehä inssin.

Hei! Mulle tehtiin icsi niin määrät voi tietty olla erilaiset. En osaa vastata miten inssissä on, mut vaikka mulla oli kolmeakin eri lääkettä pistettävänä niin en tainnu saada kuin yhden hieman yli 20mm ison munarakkulan kasvamaan ja muut oli hieman pienempiä. Yhteensä rakkuloita tuli 9, joista vain kolme lähti jakaantumaan.

Soita ihmeessä sun hoitopaikkaan, jos jotain ongelmia! Eihän näitä yksin tarvii pähkäillä ja osata. Luulis niiden mielellään auttavan. Tsemppiä ja toivotaan parasta! Mulla huomenna veritesti, mut tuntuu et menkatkin vois alkaa koska vaan. On tää kauheeta!

Samoin suuri :hug: sinulle Menog! Pakko oli tänään lähteä shoppailemaan toiseen kaupunkiin, kun muuten olisin tullut kaikkine ajatuksineni kotona hulluksi. Menkat eivät ole ainakaan vielä alkanu ja huominen alkaa jo jännittään kovasti!!! Verikokeen vastauksenkin saa kai vasta seuraavana päivänä eli piina senkun jatkuu...

Toivottavasti tekin pääsette inssiin pian ja kaikki sujuis hienosti! Onks tuleva teidän eka hoito?! Tsemiä ja jaksamista kaikille samassa veneessä oleville! :wave: Nasu :wave:

Heips! Asustellaan Hämeenlinnassa. Mistäs päin sinä olet tai te?! Kuis on hoidot nyt edennyt?! On tämä hermoja raastavaa, äsken kävin siinä veritestissä ja vasta huomenna sais vastauksen. En viitsi tehdä niitä muita testejä, kun eivät kuitenkaan ole niin luotettavia, joten pakko jaksaa odotella huomista ja varmaa vastausta.

Pelottaa, et menkat alkaa! On tässä aika kyyniseksi tullut näiden asioiden suhteen, mut pieni toivo silti elää ja ilman toivoahan ei ole elämää! Tärppäispä nyt vihdoinkin :/ Kirjottelehan Menog taas kuulumisia, jos ehdit!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2005 klo 14:34 Nasu kirjoitti:
Heips! Asustellaan Hämeenlinnassa. Mistäs päin sinä olet tai te?! Kuis on hoidot nyt edennyt?! On tämä hermoja raastavaa, äsken kävin siinä veritestissä ja vasta huomenna sais vastauksen. En viitsi tehdä niitä muita testejä, kun eivät kuitenkaan ole niin luotettavia, joten pakko jaksaa odotella huomista ja varmaa vastausta.

Pelottaa, et menkat alkaa! On tässä aika kyyniseksi tullut näiden asioiden suhteen, mut pieni toivo silti elää ja ilman toivoahan ei ole elämää! Tärppäispä nyt vihdoinkin :/ Kirjottelehan Menog taas kuulumisia, jos ehdit!
niin tehtiinkö sulle raskaustesti vai mikä?anteeksi tää seka sotku ku en ny tajuu mut tuntuu tosiaan että viel kaiken tää ajattelu.....olemme oulusta.harmi kun näin kaukana.....mulla huomenna ultra katotaan joko ois rakkulat kasvanu....piinnalista

Heips! Veritesti tehtiin eilen ja se oli positiivinen, sain tänään tiedon, olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen!!!! Olen myös ollut nimimerkillä felicity eli vaihtanut, jossain vaiheessa nimimerkkiä tai se itseasiassa pääsi vahingossa mukaan tuo Nasu nimimerkki joskus! No, sekavaa selitystä täältäkin, ymmärrettävää kai?! mutta paremman selvityksen saat tilanteesta lukemalla Felicity tekstin!

Pidän teillekin hurjasti peukkuja!!! Mitäs ultrassa sanottiin, taisit käydä siellä jo, vai kuinka?! Seuraan täällä kuulumisiasi, jos kirjottelet kuinka hoidot etenee ja mitä muuta kuuluu. :hug: ja jaksamista kovasti! Älä sinäkään menetä toivoasi, ethän!

nasuuuuuuuuuuuuuuuuuu onneaaaaaaaa :flower: ihanaa :heart: millä raskautesi sai alkunsa?menogonilla ja ?????oliko toimenpide se....*muistelee*microhedelmöitys?Ite testailen reilun parin viikon päästä...jos vuoto ei ala....jänskää mutta niin tympeää... :hug:

Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiitoooooooooosssssssssssss!!!!!! Täällä yks, joka vieläkin aivan sekopäisenä ihmettelee tilannetta! Munasolut kypsytettiin siis menogonilla, puregonilla ja orgalutranilla ja perään vielä irrotuspiikki. 9 munasolua kerättiin, joista vain kolme lähti jakaantumaan mikrohedelmöityksellä ja niistä siirrettiin 2 ja yksi saatiin pakkaseen. Alkiokuoren avaus tehtiin myös, vaadin sitä koska jo kolme epäonnistunutta hoitoa oli takana ja kyllä kannatti, sillä luulen että se vaikutti suuresti tulokseen! Nyt olen käyttänyt myös tukihoitoa kaksi viikkoa.

Peukkuja teille hirmusesti! Näihin asioihin kun ei voi itse kovasti vaikuttaa, luonto hoitaa hommansa ja onneks joskus näinkin päin! Paistaa se aurinko näköjään risukasaankin. Kirjottele aina välillä tuntemuksia, käyn täällä vilkuilemassa! :wave: :heart: F

Menog! Mikä teillä on tilanne?! Laita kuulumisia tulemaan! Testin tekemiseen taitaa kulua vielä reilu viikko jos oikein laskeskelin? Pidän niin teille peukkuja ja toivon sydämestäni onnistumista teillekin :heart: !!!! Hengessä mukana :hug: !

Yhteistyössä