Käytiin sitte tutustuus tänää sinne päiväkotiin..*huh mikä reissu*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
Nooh siinä yhreksän jälkee lähettii tallustelee suht reippaasti sinne päiväkodille (katoin kellosta samalla aikaa et kauan menee, no 15min) meilt ku mennää ni siinä on sellanen jumalaton mäki :o ja mä tein kuolemaa siin päiväkodin pihassa ku nopsaa kävelin :D:D
Siinä sitte tyttö paino menee siel pihassa pää kolmantena jalkana muiden perässä :D :heart:
Noh..

tuli aika lähteä kotiin.. -> ITKUPOTKURIMPUILUHUUTORAIVARI joka kesti sen vartin matkan kotiin asti :| :ashamed: :snotty: .. päästiin käytävään ja tyttö kiipee yleensä rappuset itse ja minä tuun heti perässä.. no tänäänhän se ei käyny.. lähdettiin karkuun juoksemaan sun muuta.. otin sitte tytön kainaloon ja rappuset ylös ->ITKUPOTKURIMPUILUHUUTORAIVARI.. laskin tytön alas et kävelee siit tasanteelta sisälle.. no.. seurauksena ->ITKUPOTKURIMPUILUHUUTORAIVARI

tultiin tappelun jälkeen sisälle.. annoin tytön syödä itse.. olisitte nähneet sen syöttötuolin ja likan sen syömisen jälkeen :o |O ja raivarit tuli taas ku pesulle mentiin |O :headwall: ja sit se sippas sänkyynsä ennen klo12.. ja nukkuu edelleen :D :saint: :heart:

:D kuullostaa niin meidän neidiltä 2v8kk. sitten kun löytyy toinen 1,5v tuleva uhmis, keittiö on yleensä puoliräjähtänyt. maito tippuu pöydän reunaa pitkin, vaatteet tukkaa myöden ruuassa, seinään lentävistä lautasista puhumattakaan.. :(

Yhteistyössä