Käytetyn Remun talvihaalarin hinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "SatuS"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"SatuS"

Vieras
Käyn kauppoja Remun talvihaalarista. Myyjän mukaan haalari on hyväkuntoinen ja siisti, hieman pientä käyttökulumaa polvissa. Kuvan perusteella on hyväkuntoinen haalari. Mun pitäisi tarjota haalarista jotakin, enkä yhtään tiedä paljonko tarjoaisin. Mikä on käypä hinta tuollaisesta haalarista? Kiitos avusta! :)

Kiitos! Jotakin tuollaista mietin itsekin, mutta hämmennyin vähän kun googletin ja osui silmään useampia missä maksettu aika paljon isompia summia moisesta. Itsekin koen että käytetty mikä käytetty, kovin paljon en ala maksamaan.

Cittarin mammuttimarkkinoilla on aina ollut noita Remun haalareita tosi halvalla.

Mä olen itsekin ihmetellyt käytetystä haalarista maksettuja hintoja, itse kun olen kaikki Remun haalarit hankkinut hintahaarukassa 30-35 €

myin Remun talvihaalarin 15 e. ja vk-haalarin 10 e. Erittäin siistejä,yhdellä lapsella olleet,ei näkyvää kulumaa edes polvissa. Talvihaalari oli ollut 3 kertaa pesussa.

[QUOTE="vieras";24572927]Cittarin mammuttimarkkinoilla on aina ollut noita Remun haalareita tosi halvalla.

Mä olen itsekin ihmetellyt käytetystä haalarista maksettuja hintoja, itse kun olen kaikki Remun haalarit hankkinut hintahaarukassa 30-35 €[/QUOTE]

Ai siis Mammuttimarkkinoilla Remu-haalareita, juu ei ole täällä meillä ollut. Vaan ihan perus Lassieta tuolla hinnalla!!
Itse ostin Remun alesta, hintaa oli noin 60e.

Yhteistyössä