Käytettyä tavaraa joululahjaksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vierailija"

Vieras
Lasten mummu kysyi mitä ostaa lapsille lahjaksi, kerroin kuopuksen tarvitsevan luistimia. Mummu aikoi ostaa luistimet. No nyt hän on keksinyt antaa tytölle lahjaksi yli 10 vuotta vanhat luistimet, joita on säilytetty kylmässä varastossa. Ja mä en tykkää tästä idesta yhtään!
Osti esikoiselle luistimet viime vuonna ja mielellään ostaa lapsille hyödyllisiä lahjoja mitä oikesti tarvitaan. Ja rahasta ei ole kiinni.
Miksi pitää antaa käytetyt, vuosikausia hiiren paskassa olleet hokkarit, tytön ensimmäisiksi luistimiksi?!?

Jos tuon kerta etukäteen tiedät niin etkä voi sanoa mummolle ettet halua käytettyä? Sanot nuo samat syyt, luulisi mummon tajuavan. Jos mummo ne väen vängällä antaa niin eihän niitä ole pakko edes käyttää.
Omat lapset eivät ole vielä luistelu iässä mutta mitä olen nähnyt niin muutamalla kympillä saa luistimia, kyllä sen itse jo ostaa.

Luistimet ei mene miksikään vuosien kuluessa, jos ne on hyväkuntoiset ja säilytetty kuivassa paikassa.

Muutenkin lasten luistimet on niin lyhyen aikaa käytössä kun isommat jo joutuu ostamaan, joten jos on yhden muksun käyttämät niin varmasti vielä hyväkuntoiset.

Mun mielestä vanhat hokkarit on vielä parempilaatuisia kuin nykyiset keskihintaiset (alle 100e) hokkarit, erityisesti Bauerit, CCM:T ym. hyvät merkit.

Mä olen hyvin tarkka hygieniasta ja siisteydestä. Ajatus hiiren paskasista luitimista tyttäreni jaloissa inhottaa. Ja toisekseen mummu ois voinu antaa luistimet jos hänellä kerta sellaiset on,kun tiesi tytön tarvitsevan ne (siistit, puhtaat luisimet olisin kelpuuttanut). Ja ei ole kiinni siitä etteikö itse olisi ostettu niitä, niin nyt ostetaankin, mummu saa ostaa/olla ostamatta tytölle itä haluaa.

[QUOTE="vieras";27731721]Luistimet ei mene miksikään vuosien kuluessa, jos ne on hyväkuntoiset ja säilytetty kuivassa paikassa.

Muutenkin lasten luistimet on niin lyhyen aikaa käytössä kun isommat jo joutuu ostamaan, joten jos on yhden muksun käyttämät niin varmasti vielä hyväkuntoiset.

Mun mielestä vanhat hokkarit on vielä parempilaatuisia kuin nykyiset keskihintaiset (alle 100e) hokkarit, erityisesti Bauerit, CCM:T ym. hyvät merkit.[/QUOTE]

Kylmässä varastossa jossa todistettavasti on hiiriä sekä niiden ulostetta. Sehän se suurin ongelma tässä onkin, mua inhottaa ne luistimet.
Toisekseen oon tosi huono ostamaan käytettyä tavaraa. Meillä ei ole tainnut koskaan olla mitään käytettynä ostettua :/