Käytetty turvaistuin (ystävältä). Kuinka paljon maksaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden äippä

Vieras
Saisin kaverilta alle vuoden käytössä olleen Graco Rally Sport istuimen. Meillä olisikin sille kova tarve. He myyvät koska ovat muuttamassa ulkomaille. On sen verran hyvä kaveri kyseessä että uskon kun sanovat että on kolaroimaton (tuntemattomalta en ostaisi istuinta käyettynä ). Katsoin että tuo maksaa uutena n.130e. Kuinka paljon tarjoaisin? Ajattelin ensin että 50e, mutta onko se liian vähän kun istuin on kuitenkin ollut käytössä vain vähän aikaa?

Mä myin sukulaiselle Akta Graco Cosmicin 50 eurolla. Uutena sekin päälle 100 euroa maksanut. Turvakaukalon myin kaverille 30 eurolla, Maxi Cosi merkkisen 2 lapsella olleen.

no mä en kehtais myydä itse kaverilleni yhtä kalliilla kuin esim tuntemattomalle.. eli 50e ois aika passli hinta kaverilta ostettaessa..

helpoiten pääset kuinka paljon se pyytää.. ja jos pyytää sun mielestä liian vähän niin voithan antaa extraa vielä päälle jos siltä tuntuu.. :)

mä kans ensin kysyisin mitä pyytää, ja jollei osaa sanoo ni sit tarjoisin sen 50?. Kyl sen sit kaverin ilmeest näkee tahtooko enemmän. Ja vai tahtooko myydä sit enää ollenkaa. Ei voi odottaa käytetystä istuimesta kovaa hintaa vaikka kaveri onkin.

No jos kysyn että paljonko ovat siitä maksaneet (eihän se välttämättä ole 130e vaikka se olisikin suositushinta). Luulen kyllä että 70e on aika maksimi kun kyse kuitenkin käytetystä (joskin hyvin pidetystä ). En kyllä toisaalta halua olla epäkohteliaskaan, tiedän että kaveri tarjosi meille ensimmäiseksi kun olen puhunut että pitäisi istuin ostaa mutta on rahat tosi tiukoilla... Kyllähän tuo varmasti ajatteli että mekin siinä säästettäisiin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja jihuu:
MAhtava munkki ap:lle! Ystävä ei pääse muuten tuolista eroon, joten ap voi nyt saada priima-istuimen pilkkahintaan! Tarjoa 20 euroa vaikka!

Eiköhän tuo saa sen muuallekin myytyä jos minua ei kiinnosta... ;)

Kannattaa myös laskea sitä, että Graco Rally Sport istuin ei ole niitä parhaita ja turvallisemmiksi testattuja turvavyöistuimia ja jatkuvasti saa turvallisempai malleja 99,- ? kaupoista, Joten 50,- ? on ehdoton maksimihinta mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa myös laskea sitä, että Graco Rally Sport istuin ei ole niitä parhaita ja turvallisemmiksi testattuja turvavyöistuimia ja jatkuvasti saa turvallisempai malleja 99,- ? kaupoista, Joten 50,- ? on ehdoton maksimihinta mielestäni.

Mitä turvallisempaa mallia noin halvalla saa??

Yhteistyössä