Käytättekö talouskäsineitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sini

Jäsen
21.05.2004
176
1
16
Käytättekö talouskäsineitä kotitaloustöissä, jos käyttätte mitä suosittelette kumi, muovi, merkki ? En ole tottunut käsineisiin joten niitä ei tule käytettyä, lisäksi käytön jälkeen kädet haisee kumilta :( . Aloitan työt tammikuussa ja kädet ja kynnet pitäsi saada kauniiksi.

En käytä, muuta kuin vessan ja pesuhuoneiden siivouksessa, olen kumille ja lateksille allerginen, vaikka olisi sisähanskat kädessä niin näppyjä on kädet täynnä.

Aina välillä tulee käytettyä, etenkin voimakkaita pesuaineita käytttäessä. Muistaakseni Viledalla on sellaisia vihreitä käsineitä, jotka sopivat lateksi-allergisille. Niissä ei ole kumia, eikä jää kumin hajuakaan.

Käytän, koska käteni ovat atooppisen ihottuman takia hirveässä kunnossa. Olen siirtynyt ostamaan S-marketista Daily-hanskoja, ne ovat edullisia ja ohuita, ei tipu juomalasit käsistä kun tiskaa. Kumin hajua en ole huomannut.

Kesätöissä siivoojana käytin Famonin sinisiä muovikäsineitä. Sen jälkeen olen käyttänyt samoja kotonakin. Muovikäsineet ovat aika paksut mutta silti ihanan pehmeät käyttää pitkillä kynsillä. Lisäksi ovat helpot pukea ja riisua. Muovikäsineitä löytyy Prisman tai Citymarketin siivousosastolta.

Yhteistyössä