Käytättekö menkkojen välillä pikkuhousunsuojia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Käytän kuukautisten ajan sidettä ja viimeisinä päivinä pikkuhousunsuojaa kun vuoto on niin niukkaa että sidettä ei enää tarvitse. Mutta miksi käyttää pikkuhousunsuojaa jatkuvasti? Meinaan vaan, että jos pimppa vuotaa häiritsevästi niin paljon että aina pitää olla suoja pöksyissä, onkohan jotain vialla?
Luulis että jatkuva suojan pitäminen hautoo ja hiostaa. En mitenkään voisi käyttää tuollaista muovitettua suojaa jatkuvasti, minusta ne kirvelee ja kutittaa. Vai tottuuko siihen?

Jos sua kirvelee niin koeta toista metkkiä! Mä oon vannoutunut Vuokkoset cotton -käyttäjä!
En käytä jatkuvasti, vain seksin jälkeen jonkusen tunnin kun sperma valuu pois;)

Olen " kärsinyt" AINA, varmaan sen 20 vuotta (olen 33v.)jo todella runsaasta valkovuodosta joka on kuitenkin ihan normaalia eikä ole siis kyse mistään tulehduksesta. Se on vain minun ominaisuuteni jolle ei mahda mitään. Toisille se ominaisuus on niin päin ettei valkovuotoa ole, olkaa te siis onnellisia jolla näin. Pikkuhousunsuojia on siis pakko käyttää ja päivässä menee n. 3-6 suojaa. Olen aina käyttänyt Alwaysin suojia, myös kuukautistenkin aikaan koska ne sopivat minulle parhaiten, ovat imukykyisimmät vaikkakin vähän kalliimmat. Katson että oma hygienia on asia jossa en säästä jos hyvä tuote löytyy.
En voisi kuvitellakaan että lähtisin mihinkään ilman pikkuhousunsuojaa, yöllä voin olla ilman housuja että paikat tuulettuu mutta kyllä suoja täytyy heti aamulla laittaa ettei housut mene heti vaihtoon!!

Yhteistyössä