Käykö tämä mekko baariin? Mitä te yleensä puette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulos lähtijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ulos lähtijä

Vieras
Olen tänään menossa ulos, ja olin suunnitellut pukeutuvani mekkoon - kuten aina. Sain kuitenkin tänään ystäviltäni sellaista palautetta, että voisin joskus laittaa muutakin päälle, sillä on noloa, että olen aina yhtä pukeutunut. Yökerho, johon olemme menossa ei siis ole varsinaisesti mikään hirveä räkälä, vaan suhteellisen tasokas paikka, joten minusta mekko on ihan hyvä valinta. En siis ole pukeutumassa mihinkään pitkään kermakakkupukuun, vaan ihan vain tällaiseen: http://ecx.images-amazon.com/images/I/61a2RpcZqsL._SL1280_.jpg

Mitä te yleensä laitatte päällenne mennessänne ulos? Mitä mieltä olette mekosta?

On kieltämättä vähän kiusallista jos porukka ei ole samantasoisesti pukeutunut. En tarkoita että pitää sopia mitä laitetaan, mutta jos muut on toppi-housulinjalla niin voi olla tylsää

Herra mun jee. Kai sulle näillä pakkasilla jotain tulisi tollasen mekon alle? Mun yökerhokäynneistä on jo jonkun aikaa... Noin alastomastiko sinne tosiaan pukeudutaan?

[QUOTE="vieras";23148362]Pukeudu sen mukaan missä tunnet olosi hyväksi. Meille miehille se on joka tapauksessa ihan sama, viinaa siellä ollaan juomassa.[/QUOTE]

I like it!!

Oi, musta tuo mekko on tosi kiva ja tyylikäs. Multa löytyisi kaapista tämä: http://www.asos.com/Aqua/Aqua-Olivia-Mini-Dress-With-Mesh-Panel-And-Bustier-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1304300&cid=8799&sh=0&pge=48&pgesize=20&sort=-1&clr=Black Olisiko tuo ihan hirveän horo?

Kyllä tolla joltain voi kalua saada. Itse laitan yleensä minimekon ilman pikkareita, avohalkiosukkahousut, lurekspaidan ja SAK:n lippalakin. Ilta päättyy tosi usein siemensyöksyyn pubin paskahuusissa.

[QUOTE="jeah";23148471]Noista asuista tulee mieleen yks vakkaripalstailija :)[/QUOTE]

Tämä sun ajattelemasi vakkaripalstailija ei varmaan hirveästi sitseillä käy, eikös se ole aika akateeminen juttu? ;)

Mä itse käytän yleensä jotain tunikaa/mekkoa/hametta (sellaisia ei niin juhlavia tai paljastavia), legginsejä ja korkeakorkoisia saappaita/nilkkureita. Olen parikymppinen ja käyn samanikäisten kavereiden kanssa suht paljon viihteellä ja heillä on kyllä useimmiten farkut ja joku biletoppi, ne on tuolla yöelämässä melkoisen yleisiä noiden tunika-legginsiyhdistelmien ja erilaisten tuubimekkojen ohella. Kyllä sä noissa linkkaamissasi vermeissä ehkä vähän erottuisit joukosta, mutta ei kai se haittaa? :) Pääasia, että on sellaiset itseä miellyttävät vaatteet, joissa on mukava olo.

Yhteistyössä