Käykö täällä kukaan _yksin_ baareissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mulla on tilanne se, että tältä paikkakunnalta on kaikki kaverit muuttaneet pois. Ei oo seuraa.. joskus villissä nuoruudessa kävin yksin, mutta siitä on jo vuosia aikaa niin että nykyään jo ajatuskin hirvittää. Miten sitä uskaltaa, viitsii ja kehtaa? Eikö yksinäinen nainen baarissa ole säälittävä näky?
Ja kun en ole menossa yökerhoon, vaan lähinnä karaokebaariin..

Mä käyn yksin, kun seuraa ei ole.

Äkkiä siellä juttuseuraa saa, mutta kyllä muistan miten se eka kerta oli vaikee mennä... Mutta selvisin :D

Ja nimenomaan tollasissa karaokepaikoissa käyn.

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Tarpeeks päissäni kun oisin niin voisin mennä, mut ylipäätään edes kaverin kanssa en baariin suostu täysin selvänä :whistle: Mikään ei veetuta niin paljon ku kattoo känniläisiä selvinpäin.

En mä lähe baariin kattelemaan muita ihmisiä, yleensä vietän aikaa hyvässä seurassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Tarpeeks päissäni kun oisin niin voisin mennä, mut ylipäätään edes kaverin kanssa en baariin suostu täysin selvänä :whistle: Mikään ei veetuta niin paljon ku kattoo känniläisiä selvinpäin.

En mä lähe baariin kattelemaan muita ihmisiä, yleensä vietän aikaa hyvässä seurassa :D

kyllä ne muitten jutut kuulee ja ihmiset näkee siellä aivan varmasti ja se jos joku veetuttaa kun ihmiset örveltää ympärillä ja ite oot siellä selvänä... tosin kyllä varmasti ymmärsit mitä tarkotin, kuhan vittuilet siellä

:snotty: :D

Yhteistyössä