Käykö Nuvaring synnyttäneelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaalee VilliPippuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaalee VilliPippuri

Vieras
Minulla kaksi synnytystä takana, mut tekis mieli kokeilla rengasta...
Pillereiden syönti ei oikein nappaa ja sivuvaikutukset on varmaan kaikki päällä. :ashamed:

itellä pillerit aiheutti vaikka mitä. oksentelua, migreenityyppistä päänsärkyä jne.. niitä vaihdettiin moneen kertaan ei sopinut edes matalahormoniset merkit.

rengas on sopinut. lapsiakin on kaksi eli ei estettä.

eikä ole mitään oireita aiheuttanut. lääkäri sanoi että syy on se kun rengas on paikallinen eli hormonitaso todella paljon matalampi kun pillereissä, kun ei tarvi koko elimistön läpi imeytyä.

kannattaa kokeilla. helppo ja mulla ainakin oireeton ehkäisy! kokemusta puolitoista vuotta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2005 klo 20:55 DIESELmom kirjoitti:
itellä pillerit aiheutti vaikka mitä. oksentelua, migreenityyppistä päänsärkyä jne.. niitä vaihdettiin moneen kertaan ei sopinut edes matalahormoniset merkit.

rengas on sopinut. lapsiakin on kaksi eli ei estettä.

eikä ole mitään oireita aiheuttanut. lääkäri sanoi että syy on se kun rengas on paikallinen eli hormonitaso todella paljon matalampi kun pillereissä, kun ei tarvi koko elimistön läpi imeytyä.

kannattaa kokeilla. helppo ja mulla ainakin oireeton ehkäisy! kokemusta puolitoista vuotta

Kiitos! Enköhän mä ainakin tutustu aiheeseen hieman tarkemmin. Jos tässä vaikka olis meille sopiva ratkaisu. Mulla pillerit vei halut melkeinpä kokonaan, niin olihan ainakin varma ehkäisy... :whistle:

Yhteistyössä