käykö kesähäihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen 25+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen 25+

Vieras
Mitä mieltä olette tästä mekosta, kävisikö kesähäihin?
Väriltään pinkki (mielestäni pinkimpi kuin mitä kuva antaa olettaa), olkaimeton/mukana ohuet olkaimet jotka voi halutessa laittaa..
Onko liian avoin? väri liian voimakas? Minkä väriset sukkikset, kengät ja laukku, ehkä myös bolero kannattais tämmöisen mekon kanssa pukea?

Sukulaisen häihin. Mielestäni nätimpi tämä mekko oli päällä (eilen puhelimessa ystävälle sanoin ettei tämä ko. mekko ole yhtään minun makuuni, mutta sovitin kuitenkin ja yllättävän hyvin passasi).

Hyvin käy kesähäihin. Itse en laittaisi boleroa, vaan juhlahuivin hartioille mm. kirkkoa ja viilenevää iltaa varten.
Sukkahousut ihonväriset. Laukku voi mielestäni olla sama pinkki, musta tai valkoinen. Ehkä joku harmaakin kävisi. Huivi ja kengät olisi kiva, jos olisi saman väriset laukun kanssa.

Huivia katsoin mutta ei löytynyt samansävyistä.. :( sellainen olisi ollut jossa pieni sävyero ja sitä en ottanut enkä kyl kokeillukaan ja se oli viimeinen laatuaan. Luulenpa etten täältä löydä mekon väriin sopivaa huivia. Joten sen vuoksi ajattelin sitä boleroa. Ennestään löytyy kaapista valkoinen pitkähihainen neulebolero, ja se passaisi ihan hyvin. Kotoa löytyy myös ennestään mustat korkkikset ja pieni musta laukku (ei kirjekuorimallinen mutta sellainen pieni ja siro kuitenkin. Mutta mietin tuleeko kokonaisuudesta jotenkin valju jos laitan valkoista ylle (bolero, kengät + laukku)? niin ja pukuun sopivat rintsikatkin puuttuu.. eli vielä paljon puuttuu.
Mut oon niin onnellinen että löysin mekon joka ei näytä äitiysmekolta päällä ja kiitos kaikille kommentoineille! :)

Yhteistyössä