Käykö joku aina yksityisellä lääkärillä jos tarve? mikä vakuutus teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
pohjolalta saisi nyt puoleen hintaan vuodeksi, ja ajattelin sen ottaa. Tänään kävin yksityisellä kun kyllästyin tk:n toimintaan, ja kyllä tuolla ainakin kuhina kävi. Kallista oli mutta kaikki hoitui hienosti, ajan varasin netissä samana aamuna ja 2 tunnin sisään pääsin lääkärin vastaanotolle, ihan niinkuin halusin.

En mä aina käy mutta joskus, ei oo vakuutusta itsellä mutta mieluummin maksan muutaman kympin enemmän niin pääsen suoraan erikoislääkärille ja silloin kun haluan.

Itse käyn yksityisellä työterveyden kautta. Ja lasten kanssa ihan omalla kustannuksella, tulee halvemmaksi kuin vakuutus kun ei käyntejä onneksi ole ollut kovin paljon.

Yksityisellä käydään koko perhe.Lapsilla vakuutukset Pohjolasta.Itsellä ei ole sairauksia korvaavaa vakuutusta,mutta käyn kanssa yksityisellä.Mies työn kautta yksityisellä.

Riippuu vaivasta. Kyllä mä nuo flunssatodistukset ja antibioottikuurit sun muut "pikkuasiata" haen / hoidan ihan tuosta terkkarista käsin, mutta jos tulee jotain isompaa, niin suuntaan yksityiselle. Esim. lapsen korvavaivat hoidan aina yksityisellä korvalääkärillä. Vakuutukset on molemmilla ja meillä ne on ainakin olleet kannattavat, kun tehty kalliita operaatioita tai tutkimuksia.

Yhteistyössä