Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Media oli Briteissäkin valtaosin EUn puolella ja silti äänestys päättyi lähtöön.Suomessa media kannattaa yksimielisesti EU-jäsenyyttä, joten eroamisen kannattajien voitosta ei olisi mitään toivoa vaikka kansanäänestys järjestettäisiinkin.
Pakko on tulla, asumme demokraattisessa maassa. Tuon aloitteen alullepanijat ovat poliitikkoja itsekin.En usko, että kansanäänestystä tulisi, vaikka tuo aloite menisi läpi (jos edes menee).
Vaikka tulisi äänestys niin Suomen poliitikot kääntäisivät asian niin, että "kansa ei tiedä, mitä on äänestänyt, joten Suomi ei eroa EU:sta."Pakko on tulla, asumme demokraattisessa maassa. Tuon aloitteen alullepanijat ovat poliitikkoja itsekin.
Pakko on tulla, asumme demokraattisessa maassa. Tuon aloitteen alullepanijat ovat poliitikkoja itsekin.
eiköhän tämä nykyinen asia ole hivenen tärkeämpi kuin pakkoruotsi kouluissa, sitä paitsi mitä olen asiaan perehtynyt niin pakkoruotsista aletaan keskustelemaan uudestaan eduskunnassa pian.No miten kävi pakkoruotsialoitteelle?
Toki siitäkin asiasta on uusi kierros menossa:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1939
Miksi laittaisin? Kerta hommaan on alettu, niin siinä sitten pysytään. Luulen muuten, että nyt helpottuu.Suomi tuskin eroaisi EU:sta vaikka kansanäänestys järjestettäisiin. Pidän myös itse EU: ssa pysymistä parempana vaihtoehtona vaikka systeemistä löytyy puutteita.
Tynkkynen on niin turha niin turha. Tunsi ensi kerran naisen tuoksun BB:ssa, kun Janica vetäisi helmet pimpistään ja antoi ne Tynkkyselle nuuskaistavaksi. Tynkkynen miltei pyörtyi ja juoksi ulos anomaan jumalalta anteeksiantoa.Perussuomalaisten Tynkkynen puuhaa Suomen eroa EU:sta – kansalaisaloite kerännyt yli 10 000 nimeä
Silti Tynkkynen on viisaampi kuin sinä.Tynkkynen on niin turha niin turha. Tunsi ensi kerran naisen tuoksun BB:ssa, kun Janica vetäisi helmet pimpistään ja antoi ne Tynkkyselle nuuskaistavaksi. Tynkkynen miltei pyörtyi ja juoksi ulos anomaan jumalalta anteeksiantoa.