Kävitkö äänestämässä vai kuulutko nukkuviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mun on pakko tunnustaa, että nukkuvia tässä ollaan. Olin tämän päivän poissa kaupungista ja ajattelin, että ehkä käyn äänestämässä jos ajoissa kotiin pääsen, mutta en minä sitten enää jaksanutkaan, kun iski niin kamala päänsärky, joten jäi sitten äänestämättä. Tosin ei mulla olisi kyllä ollut hajuakaan ketä olisin äänestänyt.

Kiitos kaikille nukkujille! Kokoomukselle ja demareille murskavoitto pääkaupunkiseudulla. Ei tarvitse taas neljään vuoteen pelätä asumiskustannusten kohtuullistamista. Vuokranantajat kiittävät keinotekoisesta asuntopulasta ja sen seurauksena tulevista kolminkertaisista vuokratuloista verrattuna muuhun Suomeen.

Lupaamme tämän vaalikauden aikana lähes seitsemän (sic) uutta tonttia asumistuotantoon, niille kaikille sadalle tuhannelle asukkaalle, jotka sen omakotitalon haluaisivat. Ellei kelpaa, niin ainahan voitte muuttaa Mikkeliin, missä on vielä maata jäljellä. Lahtea lähempää on turha omakotitaloa toivoa. Sitä lähempää me sen tyrmäämme jälleen kerran saamamme kaavoitusmonopolin avulla.

Kiitos vielä kerran kaikille! Me todella iloitsemme siitä ylimääräisestä 500-1000 eurosta kuussa, jonka te asumisestanne maksatte. Me sen saamme.

Yhteistyössä