Kävipä ärsyttää kaverin ylimielisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Piitu"

Vieras
Ollaan molemmat raskaana.
Hän oli saannut tyytöjen vaatteita veljeltään, ne eivät kumminkaan kelvanneet koska olivat käytettyjä. Haukkui rumiksi rievuiksi niitä.
Mikä parasta, anto mulle ja sano että "sulla kuitenkaan oo varaa ostaa niin paljon" =O
Anteeks mitä??
Ja toiseks vaatteet oli nättejä. ehkä pari kertaa olleet käytössä.
Miehen äiti ostanu vajaan vuoden vanhat emmaljungan vaunut joululahjaksi.
miehen mukaan ei juurikaan ulkona käyneet. Kaveri oli todennu, että hän ei tollasissa vauvaansa kärrää. Että saa jäädä mummola kärryiks.
Osti sitten ihan itse MATKARATTAAT niillä meinaa vetää kesät ja talvet... Vauva on syntymässä helmikussa.
Mä en tajua, miten voi olla noin ylimielinen ihminen. Sitten kuitenkin hankitaan kirppikseltä se huonoin ja kaikista vanhin turvakaukalo..
Niin, ja tietty tutit piti olla armania ja kotiintulo vaatteet olivat peakia, jotka osti jostain ulkomailta. Mä en tajuu.

No kun lapsena paapotaan ja sallitaan kaikki niin siinä näkyy se tulos, täällä nyt kirjoittelevista äideillää tulevaisuudessa tulee olemaan ongelmia tuon kullittelun ja hyysäämisen takia, voin sanoa että mekin saatiin vauvojen ja lasten vaatteita tosi paljon tutuilta ja ostettiin itsekin aikanaan niin niitten kans tuli ongelmaa että mihin helvettiin ne eniommät hävittää.

Hänelle ei kelvannut mitkään, mitä sai. Osti ite kokoajan vaatteita. Mutta mulle kyllä pystyttiin tyrkyttäää ne rumat rievut, joita missään nimessä omalle lapselleen laittais. Toi asenne oli mun mielestä kummallinen.

[QUOTE="Piitu";22771399]Hänelle ei kelvannut mitkään, mitä sai. Osti ite kokoajan vaatteita. Mutta mulle kyllä pystyttiin tyrkyttäää ne rumat rievut, joita missään nimessä omalle lapselleen laittais. Toi asenne oli mun mielestä kummallinen.[/QUOTE]

Mitä tuohon pelkkään vaatekysymykseen tulee niin en ymmärrä rumiksi rievuoiksi haukkumista, varsinkaan kun vaatteet eivät ole sitä olleet. Ihan hyvin voisi sanoa ettei ole omaan makuuni
ja antaa sitten eteenpäin. Tai vaikka sanoa että haluaa itse ostaa ne vaatteet mistä tykkää.

Vaunuista taas, en kyllä itsekään olisi tykännyt mistään yllätyslahja-vaunuista. Siis kun olen itse halunnut hankkia sellaiset vaunut mistä tykkään ja mitkä ovat meidän tarpeisiin parhaat (mitä siis ne matkarattaat eivät edustaisi missään tapauksessa :D). Vaunut on kuitenkin aikas kallis hankinta joten ikävää jos se raha menee ns hukkaan.

Jokainen nyt saa ostaa lapselleen millaisia vaatteita ja tavaroita itse haluaa, lähinnä se asenne tuossa osui korvaani siinä toisten lahjoittamien tavaroiden haukkumisena ja tuona "sulla ei kuitenkaan ole varaa ostaa..."-juttuna.

Hän oli katsonut tuollaisia vaunuja aikasemmin. Ja olivat jopa miettineet huutonetistä ostamista.
Joo, ja mä kyllä tajuan, jos ei tykkää.. mutta ei ne matkarttaat ilman koppaa kyllä pienelle vauvalle ole hyvät. Varsinkaan noilla pakkasilla.
Eihän niitä saa edes työnnettyä tuolla lumessa.
Ja siis, mua loukkas toi "ei teillä oo varaa" Heillä itsellä kaikki mahdolliset luottokortit tapissa, ja tilit vedetty miinukselle. En lähtis tossa vaiheessa arvostelemaan sitäkään.

Yhteistyössä