Kävin vieraissa... nyt arvostan enempi avomiestä ja meidän seksiä. ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sakova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sakova

Vieras
Aiemminkin olin sitä mieltä, että mieheni on paras rakastaja mitä mulla on ikinä ollut ja seksikkäin mies mitä olen ikinä nähnyt. Mutta kun sattui tuo yksi kännisekoilu tumpelon nuoremman miehen kanssa, tajuan arvostavani omaa miestä ja sen taitoja vielä enempi. ja ennen kaikkea nautin nyt meidän omassa seksissä just niistä tutuista jutuista vaikka ollaankin aika urautuneita seksiasioissa. nyt tuttuakin tutumpi on parhaista parhainta nyt ja ikuisesti ja kiihoittaa ajatuskin tutuista jutuista. en silti pettämistä suosittele kelleen. on meinaan semmoset omantunnon tuskat ettei meinaa kyetä elää itsensä kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:
miehes ei varmaan arvosta kyllä sua kun saa tietää.. Känni ei ole syy pettämiseen!

no kyllä se nyt oli. syy. kännäys. niin kerta. olin ihan flirtti, en yleensä ole mitään sellaista mikä olin kännissä. en ole ikinä juonu niin paljon. ja ei pitäny pettää mutta kerkesin sammua hetkeksi ja sitte ku se äijä alko lääppiin niin hetken aikaa kuvittelin olevani kotona ukon lääpittävänä ja riisuin innoissani ja päästiin vauhtiin. ja sitte hoksasin ettei tunnu yhtään niin hyvältä yleensä ja tajusin ettei se ollukaan oma mutten kehannu kesken jättää... kumma mimmi juu...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:
miehes ei varmaan arvosta kyllä sua kun saa tietää.. Känni ei ole syy pettämiseen!

no kyllä se nyt oli. syy. kännäys. niin kerta. olin ihan flirtti, en yleensä ole mitään sellaista mikä olin kännissä. en ole ikinä juonu niin paljon. ja ei pitäny pettää mutta kerkesin sammua hetkeksi ja sitte ku se äijä alko lääppiin niin hetken aikaa kuvittelin olevani kotona ukon lääpittävänä ja riisuin innoissani ja päästiin vauhtiin. ja sitte hoksasin ettei tunnu yhtään niin hyvältä yleensä ja tajusin ettei se ollukaan oma mutten kehannu kesken jättää... kumma mimmi juu...

Oksennus.

Yhteistyössä