Kävin tänään poistattamassa hormonikierukan =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi olla et saatkin kauan ootella sitä plussaa.. mut kaikkihan on yksilöllisiä.. meni 3kk enenkun kierto alkoi olla säännöllinen pahimmillaan kierto kesti viikon kun taas alko jo uus(mulla oli kierukan kanssa menkat noin 2-3 kertaa vuodessa) ja nyt on 7kk kulunut poistosta ja haamu tuli.. toivottavasti vahvistuu viiva parin päivän päästä. :) tsemppiä sulle :hug:

Nellah, minusta on outoa ettei näistä asioista puhuta enempää kun ehkäisyä ollaan valitsemassa. Ei tule sitten terkalle mieleen mainita että kannattaa poistaa ajoissa kun haluaa lisää lapsia? Toivottavasti sun haamu on ihan oikea viiva vaikkapa ylihuomenna! :heart:

Toivottavasti haamusta tulee tummempi! =)
Lääkäri sanoikin tänään että saattaa kestää ennen kuin kierto tasaantuu. Minulla on ollut kierukka neljä vuotta ja kokonaan ilman vuotoja. Mutta ei tässä kiirettä ole.

Mulle vaan sanottiin että on mahdollisuus tulla raskaaksi vaikka heti poiston jälkeen.. joo onhan se mahdollista mutta ei oikeen kuulosta realistiselta kun kierto kestää sen 7 päivää.

Minulla poistetaan kierukka myös mutta vasta ensiviikolla (tuntuu tuskalliselta odottaa sitä hetkeä milloin pääsee toteuttaa tosiaan paljon treenailtua ;) ja sitten jännäilemään milloin plussataan, tsemppiä sinulle! Meillä ennestään reilu 5v. poika

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
IRL= in real life

Suomenna ja missä yhteydessä tuota lyhennettä käytetään

No voi ....., eikös tuon verran englantia nyt pitäisi osata jos peruskoulun on käynyt!?!?!?
In real life=oikeassa elämässä.

Voi jestas mitä porukkaa taas liikkeellä.

Uusimmat

Yhteistyössä