On ihmisiä, joilla on mielessään vain seksi, ja sitä he sitten hakevat kenestä hyvänsä - jopa ihmisestä, jota eivät vielä kunnolla tunne.
Itse törmäsin samaan ilmiöön treffaillessani; minä halusin edetä rauhallisesti ja tutustua rauhassa, monestakin syystä. Miehillä kuitenkin tuntui olevan vaikeuksia pysytellä housuissaan - siitäkin huolimatta, että meikäläinen oli tuolloin (kuten on nytkin) ihan tavallisen näköinen ja oloinen nainen.
Eräskin mies vannoi ja vakuutteli, että voidaan kyllä mennä minun tahtiini etteikä hänellä ole mikään kiire sänkypuuhiin. Piankos mies kuitenkin soitti humalassa kertoakseen, että olen hänen mielestään pahimman luokan pihtari. Minua sekä huvitti, että ärsytti - kyseistä miestä olin ehtinyt tapaamaan pari kertaa kahvikupin merkeissä, ja heti olisi sänkyyn pitänyt hypätä.
Ulkoasulla voi olla vaikutusta tällaisiin asioihin, mutta voi myös olla olematta. Iällä on myös oma merkityksensä näissä asioissa, mutta eipä pidä aina kutiaan sekään; ikä kun tuntuu osoittautuvan monen kohdalla pelkäksi numeroksi, ja ratkaisevampaa onkin se, mitä sieltä pollasta ihan todellisuudessa löytyy...
Tiedä tuohon oikein antaa tyhjentävää vastausta, mutta älä nyt ainakaan hyvä ihminen ajattele, että sinussa olisi joku vika. Voidaan ajatella niinkin, että on hyvä, että tällaiset ajatukset tulevat esiin heti ensi alkuun, jotta tiedät, kuka hakee pelkkää seksiä ja kuka ehkä jotain muutakin.