kävin taas treffeillä ja petyin pahasti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "janette"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"janette"

Vieras
tänään oli vuorossa jo varmaan 20 treffit tälle vuodelle ja taas sama homma.
minä haluan tutustua rauhassa ja pidellä toista kädestä niin miehet haluaa vaan panna. :( :( minä en etsi sellaista seuraa vaan haluan kunnollisen miehen. kaikinpuolin olen kiva ja hauska mutta näillä tapaamillani luuserimiehillä ei riitä ymmärrystä minulle.

missä vika?

Onko miehet löytyneet samasta paikasta? Esim. baarista, netistä jne. Sitten voisit vaihtaa saalistuspaikkaa.

Voisit myös laittaa mahdollisimman epäeroottiset vaatteet treffeille, jolloin sen yhden perässä juoksijat karsiutuu vähän nopeammin kun näytät siltä ettet anna kuitenkaan.

epäilen että jos ensimmäisellä tapaamisella otat kädestä kiinni niin väärinkäsitys on valmis.
kannattais varmaan sanoa se mitä on mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja mämämä;24895817:
No, kun suurin osa miehistä nyt on vaan niitä, jotka haluaa vaan panna, ja siirtyä seuraavaan. Minkäs ikäinen sä olet / miehet joita tapailet?

oon 24v. ja miehet joita oon tapaillut on olleet 23v.-33v. :(

[QUOTE="vieras";24895831]Onko miehet löytyneet samasta paikasta? Esim. baarista, netistä jne. Sitten voisit vaihtaa saalistuspaikkaa.

Voisit myös laittaa mahdollisimman epäeroottiset vaatteet treffeille, jolloin sen yhden perässä juoksijat karsiutuu vähän nopeammin kun näytät siltä ettet anna kuitenkaan.[/QUOTE]

eivät ole vaan erilaisista paikoista. baareissa en käy. pukeudun mahdollisimman konservatiivisesti ja peittävästi, mutta silti miehet haluaa käydä heti kimppuun.

23v jannuilla on vain yksi asia mielessä, sille ei voi mitään. 33v jannuilla on jo muutakin mielessä, paitsi kun he tapaavat melkein 10v nuoremman naisen. :| Sun on siis vanhennuttava viitisen vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24895840:
epäilen että jos ensimmäisellä tapaamisella otat kädestä kiinni niin väärinkäsitys on valmis.
kannattais varmaan sanoa se mitä on mielessä.

en tartu suoraan käteen vaan kysyn ensin voinko pidellä kädestä ilman taka-ajatuksia.

[QUOTE="popp";24895846]23v jannuilla on vain yksi asia mielessä, sille ei voi mitään. 33v jannuilla on jo muutakin mielessä, paitsi kun he tapaavat melkein 10v nuoremman naisen. :| Sun on siis vanhennuttava viitisen vuotta.[/QUOTE]

tämän olen valitettavasti huomannut. kerran tapasin mukavan miehen mutta hän oli minua yli kaksikymmentä vuotta vanhempi, joten en uskaltanut tavata häntä uudestaan ikäeron takia. tiedän kyllä että hän on edelleenkin vapaa.

[QUOTE="janette";24895845]eivät ole vaan erilaisista paikoista. baareissa en käy. pukeudun mahdollisimman konservatiivisesti ja peittävästi, mutta silti miehet haluaa käydä heti kimppuun.[/QUOTE]

jos sä olet niin houkuttelevan näkönen että noin käy. :D

en oikeesti tiedä miks noin käy.

[QUOTE="popp";24895846]23v jannuilla on vain yksi asia mielessä, sille ei voi mitään. 33v jannuilla on jo muutakin mielessä, paitsi kun he tapaavat melkein 10v nuoremman naisen. :| Sun on siis vanhennuttava viitisen vuotta.[/QUOTE]
Mutta sitten ei enää kelpaa, koska ne jannut 33< etsivät sitä <24 naista..

On ihmisiä, joilla on mielessään vain seksi, ja sitä he sitten hakevat kenestä hyvänsä - jopa ihmisestä, jota eivät vielä kunnolla tunne.

Itse törmäsin samaan ilmiöön treffaillessani; minä halusin edetä rauhallisesti ja tutustua rauhassa, monestakin syystä. Miehillä kuitenkin tuntui olevan vaikeuksia pysytellä housuissaan - siitäkin huolimatta, että meikäläinen oli tuolloin (kuten on nytkin) ihan tavallisen näköinen ja oloinen nainen.

Eräskin mies vannoi ja vakuutteli, että voidaan kyllä mennä minun tahtiini etteikä hänellä ole mikään kiire sänkypuuhiin. Piankos mies kuitenkin soitti humalassa kertoakseen, että olen hänen mielestään pahimman luokan pihtari. Minua sekä huvitti, että ärsytti - kyseistä miestä olin ehtinyt tapaamaan pari kertaa kahvikupin merkeissä, ja heti olisi sänkyyn pitänyt hypätä.

Ulkoasulla voi olla vaikutusta tällaisiin asioihin, mutta voi myös olla olematta. Iällä on myös oma merkityksensä näissä asioissa, mutta eipä pidä aina kutiaan sekään; ikä kun tuntuu osoittautuvan monen kohdalla pelkäksi numeroksi, ja ratkaisevampaa onkin se, mitä sieltä pollasta ihan todellisuudessa löytyy...

Tiedä tuohon oikein antaa tyhjentävää vastausta, mutta älä nyt ainakaan hyvä ihminen ajattele, että sinussa olisi joku vika. Voidaan ajatella niinkin, että on hyvä, että tällaiset ajatukset tulevat esiin heti ensi alkuun, jotta tiedät, kuka hakee pelkkää seksiä ja kuka ehkä jotain muutakin.

Mä lähtisin deiteille varmasti vain, kun olisin ensin kaikin mahdollisin viestimin ilmoittanut, että ei irtoa. Mä olen viimeksi ollut treffeillä 15-vuotiaana, 14 vuotta on yksi ja sama mies kulkenut mukana. Enkä edes ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta silti yrittäjiä on ollut. Jopa työpaikalla.

Yhden kerran haksahdin työpaikan lenkkiporukkaan, jonkun kerran sitten kahdella meistä neljästä oli muuta menoa, joten kävin lenkillä kaksin yhden miehen kanssa. Tästäpä tämä sai sitten aihetta kuvitella, että lähdin hänen vuokseen liikenteeseen.

Sitten yritettiin uida liiveihin ja pussata, vaikka sanoin suoraan, että olen ja aion edelleen olla uskollinen puolisolleni, enkä aio tehdä mitään häneltä salaa. Mutta kun ei.

Mua ärsyttää miehissä se, että tuntuu olevan ihan yksi hailea, onko kohde kihloissa tahi naimisissa, silti pitää tunkea salamiaan tarjolle, ikään kuin sitä ei kotona saisi. Käsitän siis hyvin, että kun sinkku lähtee treffeille, asia yhdistyy vastapuolen aivoissa suoraan seksiosastolle.

Miten treffeille päästään? Missä pyydät miehiä vai pyytävätkö he sinua? Mä en ole koskaan päässyt treffeille, ei ole edes juolahtanut mieleen kysyä keneltäkään.

[QUOTE="popp";24895908]Mä lähtisin deiteille varmasti vain, kun olisin ensin kaikin mahdollisin viestimin ilmoittanut, että ei irtoa. Mä olen viimeksi ollut treffeillä 15-vuotiaana, 14 vuotta on yksi ja sama mies kulkenut mukana. Enkä edes ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta silti yrittäjiä on ollut. Jopa työpaikalla.

Yhden kerran haksahdin työpaikan lenkkiporukkaan, jonkun kerran sitten kahdella meistä neljästä oli muuta menoa, joten kävin lenkillä kaksin yhden miehen kanssa. Tästäpä tämä sai sitten aihetta kuvitella, että lähdin hänen vuokseen liikenteeseen.

Sitten yritettiin uida liiveihin ja pussata, vaikka sanoin suoraan, että olen ja aion edelleen olla uskollinen puolisolleni, enkä aio tehdä mitään häneltä salaa. Mutta kun ei.

Mua ärsyttää miehissä se, että tuntuu olevan ihan yksi hailea, onko kohde kihloissa tahi naimisissa
, silti pitää tunkea salamiaan tarjolle, ikään kuin sitä ei kotona saisi. Käsitän siis hyvin, että kun sinkku lähtee treffeille, asia yhdistyy vastapuolen aivoissa suoraan seksiosastolle.[/QUOTE]

näkyy tuota vikaa olevan naisissakin yhtäpaljon.

[QUOTE="janette";24895851]en tartu suoraan käteen vaan kysyn ensin voinko pidellä kädestä ilman taka-ajatuksia.[/QUOTE]
Kuulostaa jotenkin ihan erikoiselta ja keskenkasvuiselta. Mikä suhde sinulla ylipäätään on seksiä kohtaan? Pystytkö nauttimaan siitä oikeasti sitten kun suhde on edennyt, vai siedätkö sitä myöhemminkin vaan, kun on pakko? Jos ei itse ymmärrä seksuaalisuuden merkitystä omassa elämässään, niin ihan normaalit miesten reagoinnitkin voivat tuntua vastenmieliseltä vonkaamiselta. Ehkä viestintäsikin on jotenkin yliromanttisen lapsekasta, nin treffiseurasi eivät ymmärrä tarkoitustasi.

Miten niin ei muka ymmärrä seksuaalisuuden merkitystä jos ei heti oo hppäämässä sänkyyn. Eiköhän se ole ennemminkin päinvastoin... ¨
Eli sellainen joka tahtoo ensin tutustua ja antaa tunteiden kehittyä niin silloin se seksikin on merkityksekkäämpää.
Sitäpaitsi on ihana kun pystyy nauttimaan niistä tutustumisvaiheen hetkistä, kun pidellään kädestä tai suudellaan eka kerran, ollaan kainalossa jne.

[QUOTE="vieras";24896027]Miten niin ei muka ymmärrä seksuaalisuuden merkitystä jos ei heti oo hppäämässä sänkyyn. Eiköhän se ole ennemminkin päinvastoin... ¨
Eli sellainen joka tahtoo ensin tutustua ja antaa tunteiden kehittyä niin silloin se seksikin on merkityksekkäämpää.
Sitäpaitsi on ihana kun pystyy nauttimaan niistä tutustumisvaiheen hetkistä, kun pidellään kädestä tai suudellaan eka kerran, ollaan kainalossa jne.[/QUOTE]
Sanoin, että jos ei ymmärrä. Toki voi rauhassa tutustua ensin seksiä, en sitä sanonut. Aika usein miehen normaali reagointi ei ole pakonomaista vonkaamista, vaan jotakin, mistä nainen ahdistuu sen vuoksi, että eikö muu kiinnosta, vaikka se olisi täysin normaalia. Itse olisin enemmän huolissani, jos miestä ei seksi ei millään tavalla näyttäisi aluksi kiinnostavan, mutta sellaiseen en ole vielä törmännyt. Omalla käytöksellä voi useimmiten kontrolloida sitä, ettei se kuitenkaan mene vonkaamiseksi. Ja seksistä ei aina tee merkityksellisempää se, että tutustutaan ensin, vaan jokainen antaa sille ihan omat merkityksensä. Ja aika harva aikuinen on valmis esim. viikkoja tutustumaan ihmiseen ennen seksin harrastamista.

[QUOTE="vieras";24896039]Sanoin, että jos ei ymmärrä. Toki voi rauhassa tutustua ensin seksiä, en sitä sanonut. Aika usein miehen normaali reagointi ei ole pakonomaista vonkaamista, vaan jotakin, mistä nainen ahdistuu sen vuoksi, että eikö muu kiinnosta, vaikka se olisi täysin normaalia. Itse olisin enemmän huolissani, jos miestä ei seksi ei millään tavalla näyttäisi aluksi kiinnostavan, mutta sellaiseen en ole vielä törmännyt. Omalla käytöksellä voi useimmiten kontrolloida sitä, ettei se kuitenkaan mene vonkaamiseksi. Ja seksistä ei aina tee merkityksellisempää se, että tutustutaan ensin, vaan jokainen antaa sille ihan omat merkityksensä. Ja aika harva aikuinen on valmis esim. viikkoja tutustumaan ihmiseen ennen seksin harrastamista.[/QUOTE]
Ja siis siinä ei ole mitään pahaa, jos ei seksi kiinnosta, mutta silloin kannattaa pyrkiä etsimään omanlaisiaan ihmisiä.

Mulla tilanne on ihan päinvastoin! Vasta eronneena haluaisin illan tai kahden kivaa, ilman jatkoa. Mutta ei, miehet hokee vaan että otetaan ihan rauhassa, saadaan juttu jatkumaan!

Argh, vaihdetaan! Mä olen saman ikänen ku sä, mene sinä seuraavaks minun sijastani ja minä sinun :D

[QUOTE="vieras";24896046]Ja siis siinä ei ole mitään pahaa, jos ei seksi kiinnosta, mutta silloin kannattaa pyrkiä etsimään omanlaisiaan ihmisiä.[/QUOTE]

Häh, kyllä mua ainakin kiinnostaa! Mut ei se tarkoita sitä, että tahtoisin harrastaa sitä kenen tahansa ihmisen kanssa, ketä en edes tunne vielä kunnolla. En usko, että mun pelkästään siitä syystä, et tahtoisin tutustua ihan useammankin viikon, jopa kuukauden ennenkuin seksi tulee kuvioihin, kannattaa kuitenkaan lähteä aseksuaalia etsimään kumppanikseni.