kävin sitten kaupassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vinci

Jäsen
29.11.2005
745
0
16
ja ostin suklaata...sen verran pystyin himojani kieltämään etten ostanut maitosuklaata joka on niin hyvää....ostin tummaa suklaata...
söin kaiken 100g ja nyt ottaa hieman päähän!! :ashamed: :snotty: \|O

Juu terveellisyyden takia minäkin sitä vetelen.. Eilenkin meni levyllinen, onneksi kuitenkin vain 100 g. Olen itseni tuntien ostanut nykyisin vain pienempiä levyjä, kun tiedän, että kaikki ne menee kerralla. Joskus kun oppisi olemaan kokonaan ostamatta!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 14:31 Selenicereus kirjoitti:
Tumma suklaa (kaakaota väh. 70%) on lähestulkoon terveysruokaa.. Vähän kuin punaviini ;)

Nimim. meni eilen levyllinen maraboun tummaa CSIn seurassa...

:o :o terveellistä??? siinähän on mielettömästi kaloreita!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 19:26 täällä kans kirjoitti:
:o :o terveellistä??? siinähän on mielettömästi kaloreita!

No on se terveellisempi vaihtoehto kuin Fazerin sininen :whistle: Sokeria on paljon vähemmän, rasvaa enemmän. Se on ihan mitä itse kuvittelee terveelliseksi. Mun mielestä peruna ei ole kovinkaan "terveellinen". Ei se tapa, mutta ei siinä kyllä juuri ravintoarvoakaan ole. Saati sitten terveellisessä pastassa tai riisissä..

Kamoon, eihän tässä nyt suklaalla silti eletä!

terveellistä tai ei ..aina se masentaa kun sortuu herkkuihin..itse en juuri tummasta suklaasta välitä mutta mieluummin sitä kuin vaaleempaa...
tässä vaan sitä laihista yritän aikaseksi ja noi suklaat väristä välittämättä eivät paranna lopputulosta!!!
No onneksi se oli vasta toinen kahden viikon sisällä ostettu suklaalevy...

Yhteistyössä