[QUOTE="Oops";25451080]Alli ei pakota välttämään rasvaa, itseasiassa koko kapselia ei ole järkeä ottaa aterialla joka ei sisällä rasvaa.
Mutta jos ottaa liikaa rasvaa niin toki Allin tuoma reaktio on sitten työntää ne pihalle toisesta päästä.
Mitä nyt oon eilisen päivän ja tämän aamun lukenut ja jutellut netissä tästä aiheesta niin ne rasvaripuloijat on alun alkaen syöneet väärin. Ei Alli ole ihmelääke jonka kanssa voi vetää rasvaista ruokaa mielinmäärin ja Alli simsalabim taikoo rasvat elimistöstä pois. Rasvamäärän pitää aterioilla tietyn verran, ohjeet tuli paketin mukana ja niitä noudattamalla luulen et selviää ilman ripulikohtauksia.
Mut tietenkin ihmiset on erilaisia ja kokemukset yksilöllisiä
Kokeilen nyt ainakin.[/QUOTE]
En mä ole kuvitellutkaan että se olisi ihmelääke jonka kanssa voisi vetää rasvaa mielinmäärin - ihan päinvastoin. Se pakottaa erittäin niukkarasvaiseen ruokavalioon ja jo sillä sen sallimalla määrälläkin ne vaikutukset oli mulla aika ikäviä (en nyt rupea tässä sen tarkemmin kuvailemaan näitä paskajuttuja

) joten voin sanoa, että se käytännössä pakotti hyvin pitkälti välttämään rasvaa. Sitten kun se vielä poistaa sen vähäisenkin rasvan mitä ruokavaliosta saa, niin en pidä sitä tosiaan terveellisenä. Rasva on kuitenkin tärkeää JA lisäksi pitää kylläisyydentunnetta hyvin, joten on myös laihdutuksessa ihan hyväksi.
Osaan myös lukea ohjeet ja niitä noudatin. Kiitos nyt kuitenkin opastuksesta näin jälkikäteen

Kokeile ihmeessä ja onnea kokeiluun. =)
Itse muuten laihduin sitten lopuksi maltillisella karppauksella.