Kävin sitten apteekista hakemassa Allia ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Oops"

Vieras
piti ostaa Orlistat Sandozia mutta sitä ei ollut. Apteekissa sanottiin että Alli on täysin sama tuote. 4,- kalliimpi vain. Otin sitten sitä.

Kysyi vielä olenko laskenut painoindeksini viime päivinä ja että onko lihavuutta. Vai vielä onko? :(

Kokeillaan nyt tätä dieetin tueksi ;D Kokemuksia kellään?

[QUOTE="vieras";25450987]Se kysyi sitä lihavuutta siksi että painoindeksin täytyy ylittää tietty raja jotta sitä Allia saa ostaa. Ja joo on kokemusta, jäi lyhyeen se kokeilu... :x[/QUOTE]

Miksi jäi lyhyeen?

Itse otan tuekseni Kalorilaskurin jotta voin tarkkailla rasvamääriä. En halua niitä rasvaulosteita ... :D

Siks että se kaikki rasva mitä syöt tulee toisesta päästä ulos, ja se on oikeasti ällöttävää. :D Plus että sai mun vatsan vähän kipeäksi, olisi kyllä voinut mennä ohi jos olisin pitempään käyttänyt, en tiedä.

En kyllä oikeasti ole enää edes sitä mieltä, että se täydellinen rasvan välttäminen mitä Alli pakottaa tekemään on järkevää, niin laihduttamisen kannalta kuin muutenkaan.

[QUOTE="vieras";25451027]Siks että se kaikki rasva mitä syöt tulee toisesta päästä ulos, ja se on oikeasti ällöttävää. :D Plus että sai mun vatsan vähän kipeäksi, olisi kyllä voinut mennä ohi jos olisin pitempään käyttänyt, en tiedä.

En kyllä oikeasti ole enää edes sitä mieltä, että se täydellinen rasvan välttäminen mitä Alli pakottaa tekemään on järkevää, niin laihduttamisen kannalta kuin muutenkaan.[/QUOTE]

Alli ei pakota välttämään rasvaa, itseasiassa koko kapselia ei ole järkeä ottaa aterialla joka ei sisällä rasvaa.

Mutta jos ottaa liikaa rasvaa niin toki Allin tuoma reaktio on sitten työntää ne pihalle toisesta päästä.

Mitä nyt oon eilisen päivän ja tämän aamun lukenut ja jutellut netissä tästä aiheesta niin ne rasvaripuloijat on alun alkaen syöneet väärin. Ei Alli ole ihmelääke jonka kanssa voi vetää rasvaista ruokaa mielinmäärin ja Alli simsalabim taikoo rasvat elimistöstä pois. Rasvamäärän pitää aterioilla tietyn verran, ohjeet tuli paketin mukana ja niitä noudattamalla luulen et selviää ilman ripulikohtauksia.

Mut tietenkin ihmiset on erilaisia ja kokemukset yksilöllisiä :)

Kokeilen nyt ainakin.

Ilman muuta kannattaa kokeilla. Itsellänikin kokeilu jäi lyhyeen. Söin kyllä sen ison paketillisen vähäkalorisen ja runsasliikuntaisen elämäntavan ohella, ja tuloksia ei vaakassa näkynyt lainkaan. Mutta sain kyllä vatsanväänteitä ja keittiöstä piti kovaa juosten mennä se muutaman metrin matka vessaan ettei mennyt housuun. Kun lopetin allin ja jatskoin vain tuota ed.mainittua ruokavaliota liikunnanohella niin laihtumista alkoi tapahtua nopsaan. Mutta voihan se olla että koska minulla ei järjettömän suusta ylipainoa ollut, niin ehkä tuloksia ei sitten tullutkaan allin avulla niin nopsaan mitä toivoin.

[QUOTE="Oops";25451080]Alli ei pakota välttämään rasvaa, itseasiassa koko kapselia ei ole järkeä ottaa aterialla joka ei sisällä rasvaa.

Mutta jos ottaa liikaa rasvaa niin toki Allin tuoma reaktio on sitten työntää ne pihalle toisesta päästä.

Mitä nyt oon eilisen päivän ja tämän aamun lukenut ja jutellut netissä tästä aiheesta niin ne rasvaripuloijat on alun alkaen syöneet väärin. Ei Alli ole ihmelääke jonka kanssa voi vetää rasvaista ruokaa mielinmäärin ja Alli simsalabim taikoo rasvat elimistöstä pois. Rasvamäärän pitää aterioilla tietyn verran, ohjeet tuli paketin mukana ja niitä noudattamalla luulen et selviää ilman ripulikohtauksia.

Mut tietenkin ihmiset on erilaisia ja kokemukset yksilöllisiä :)

Kokeilen nyt ainakin.[/QUOTE]

En mä ole kuvitellutkaan että se olisi ihmelääke jonka kanssa voisi vetää rasvaa mielinmäärin - ihan päinvastoin. Se pakottaa erittäin niukkarasvaiseen ruokavalioon ja jo sillä sen sallimalla määrälläkin ne vaikutukset oli mulla aika ikäviä (en nyt rupea tässä sen tarkemmin kuvailemaan näitä paskajuttuja :D ) joten voin sanoa, että se käytännössä pakotti hyvin pitkälti välttämään rasvaa. Sitten kun se vielä poistaa sen vähäisenkin rasvan mitä ruokavaliosta saa, niin en pidä sitä tosiaan terveellisenä. Rasva on kuitenkin tärkeää JA lisäksi pitää kylläisyydentunnetta hyvin, joten on myös laihdutuksessa ihan hyväksi.

Osaan myös lukea ohjeet ja niitä noudatin. Kiitos nyt kuitenkin opastuksesta näin jälkikäteen :D Kokeile ihmeessä ja onnea kokeiluun. =)

Itse muuten laihduin sitten lopuksi maltillisella karppauksella.

[QUOTE="Vieras";25451383]Minun oli lopetettava Allit, koska sain jalkaani verenkiertohäiriön, petti täysin alta. Kaksi päivää linkkasin ja pelkäsin. Tuli ennalleen, onneksi.[/QUOTE]

Mistä tiedät että oire tuli nimenomaan Allista?