kävin sähkösilmukka-hoidossa ja lääkäri sanoi ettei saa saunoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lämmin suihku? Ei kai siinä muuta kuin tulehdusvaara ole, vai? Kävin synnytyksen jälkeen turhan aikaisin saunassa ja sain itseni aika kipeäksi. En kyllä suosittele.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Lämmin suihku? Ei kai siinä muuta kuin tulehdusvaara ole, vai? Kävin synnytyksen jälkeen turhan aikaisin saunassa ja sain itseni aika kipeäksi. En kyllä suosittele.

joo suihkussa saa käydä. Mutta meidän lämminvesivaraajan tehot loppuu, jos mä alan siellä olemaan yli puoli tuntia.

Mä ajattelin, että se sauna jotenkin vilkastuttaa verenkiertoa ja vuoto voimistuisi..?

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
No usko nyt sitä lääkäriä, ei ne huvikseen kiellä.

uskon, uskon. mutta jos se vuoto kestää viikkojakin, niin enkö mä sit sais jo käydä. vaikka alalauteilla? siis jos se on vaan sit sellaista tuhru-vuotoa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

joo suihkussa saa käydä. Mutta meidän lämminvesivaraajan tehot loppuu, jos mä alan siellä olemaan yli puoli tuntia.

Mä ajattelin, että se sauna jotenkin vilkastuttaa verenkiertoa ja vuoto voimistuisi..?

Musta tuntui siltä, kuin ne limakalvot olisi turvonneet (?) saunassa, kiristi ja särki aika pitkään saunomisen jälkeen. Tämä siis synnytyksen jälkeen, mutta pientä vauriota vain mulla siitä eli ehkä verrattavissa.

Pöpövaarat sit erikseen. En mä usko että se vuoto ihan viikkoja kestäisi. Maltti valttia. ;)

Yhteistyössä